عصر خودرو

قیمت پایه محصولات پلیمری افزایش یافت؛

صدر نشینی استایرن بودتاین رابرهای تیره و روشن

عصر بازار- مقایسه قیمت پایه محصولات پلیمری در تاریخ ۲۲ و ۲۹ مردادماه نشان می دهد که اکثر کالاها روندی افزایشی داشته اند.

صدر نشینی استایرن بودتاین رابرهای تیره و روشن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، بیشترین افزایش قیمت در گروه محصولات پلیمری، متعلق به استایرن بودتاین رابرهای تیره و روشن به ترتیب با 6.9 و 6.4 درصد رشد است. این کالاها نسبت به هفته قبل 314 تومان گران شدند.

    در رتبه دوم بیشترین افزایش قیمت ها، پی وی سی ها با 2.6 درصد رشد نسبت به هفته قبل قرار دارند، به طوری که گرید 57 به میزان 95 تومان، گرید 60 به میزان 93 تومان و گرید 65 و 70 نیز به ترتیب 86 و 97 تومان نسبت به هفته قبل گران شدند.

    همچنین در رتبه بعدی، پلی اتیلن سنگین بادی با 1.1 درصد رشد قیمت نسبت به هفته قبل قراردارد، این کالا از 3 هزار و 854 تومان به 3 هزار و 903 تومان رسیده است.

    همچنین در گروه پلی اتیلن ها، پلی اتیلن سبک فیلم، خطی، پلی اتیلن سنگین فیلم و اکستروژن، سنگین تزریقی و دورانی نیز روندی افزایشی داشته و نسبت به هفته قبل گران شدند.

    پلی پروپیلن های شیمیایی و نساجی نیز با 0.16 درصد رشد قیمت نسبت به هفته گذشته به ترتیب به رقم 4 هزار و 328 و 3 هزار و 814 تومان رسیدند.

    پلی استایرن معمولی و مقاوم نیز با افزایش قیمت نسبت به هفته قبل روبه رو شده، این کالاها به ترتیب 0.16 و 0.52 درصد نسبت به هفته قبل گران شدند.

    در همین حال پلی اتیلن های ترفتالات نساجی و گریدSB  با کاهش اندک قیمت روبه رو شدند، این کالاها 0.38 درصد نسبت به هفته قبل ارزان شدند، البته پلی اتیلن های ترفتالات بطری به روند افزایشی خود ادامه داده و نسبت به هفته قبل 0.28 درصد گران تر شدند.

    در محاسبه قیمت پایه محصولات پتروشیمی نیز دلار با رشد اندک 0.2 درصدی به رقم 3 هزار و 807 تومان رسید.

    برچسب ها