عصر خودرو

امروز صورت می گیرد؛

عرضه ۲۲ هزار تن فلز سرخ در تالار نقره ای

عصر بازار: تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز ۴ آبان، شاهد عرضه ۲۲ هزار تن مس شرکت ملی صنایع مس ایران است.

عرضه ۲۲ هزار تن فلز سرخ در تالار نقره ای
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران ، تالار مذکور طی روز دوشنبه شاهد عرضه یک هزار تن مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران با قیمت پایه 175 هزار و 890 است. این شرکت همچنین یک هزار تن مس مفتول را با قیمت پایه 183 هزار و 280 ریال عرضه می کند؛ از دیگر محصولات عرضه شده شرکت ملی صنایع مس ایران در این روز می توان به 20 هزار تن انواع مس کم عیار، 140 تن سولفور مولیبدن و 18 تن کنسانتره فلزات گرانبها اشاره کرد.

    علاوه بر این، 100 تن مس مفتول شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان، با قیمت پایه 183 هزار و 830 ریال روی تابلوی عرضه می رود.

    شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز با 2200 تن ورق گرم C، 2200 تن ورق گرم B، یک هزار تن ورق سرد B و 500 ورق قلع اندود در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد. دیگر عرضه های فولادی در این روز، 14 هزار تن سبد میلگرد و تیرآهن طول کوتاه شرکت ذوب آهن اصفهان با قیمت پایه 12 هزار و 900 ریال است.

    این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، 25 هزار تن وکیوم باتوم، 15 هزار تن لوب کات، 4672 تن انواع ماده پلیمری، 500 تن اسید سولفوریک و 300 تن گوگرد عرضه می شود.

    تالار صادراتی نیز شاهد عرضه 11 هزار و 800 تن قیر 6070 و 12 هزار و 100 تن قیر 85100 است.

    گفتنی است، چهار هزار تن گندم دروم، 1050 تن روغن خام، یک هزار تن ذرت دامی، 500 تن کنجاله سویا پرک، 240 تن برنج و 15 تن ذرت دانه ای راهی تالار محصولات کشاورزی می شود.

    از سویی امروز ، تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد عرضه 30 کیلو و 13 گرم انواع شمش طلای معدن زرشوران خواهد بود.

    این در حالی است که طی این روز برای نخستین بار شمش طلای بزرگترین کارخانه طلای خاورمیانه در بورس کالای ایران عرضه می شود.

    دکتر مهدی کرباسیان رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، چندی پیش هنگام افتتاح معدن طلای زرشوران ، با بیان اینکه تقویت بورس کالای ایران، سلامت اقتصادی و شفافیت در آمارها را به دنبال دارد و در معاملات آن منافع اصلی به تولیدکنندگان می رسد، از آغاز عرضه طلای استخراجی این معدن به محض استخراج مناسب طلا در بورس کالا خبر داده بود. رییس ایمیدرو با اشاره به اینکه معدن طلای موته سال هاست طلای خود را در بورس کالا به فروش می رساند، اظهار کرد: ایمیدرو از نحوه فروش سنگ آهن صادراتی و رقابت خریداران در بورس کالا نیز رضایت داشته و امیدواریم طلای زرشوران نیز به شیوه ای مناسب و رقابتی در بورس کالا دادوستد شود.

    براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، 118 هزار و 335 تن انواع کالا روی تابلوی تالارهای مختلف بورس کالای ایران می رود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو