عصر خودرو

شاخص بورس در یک قدمی کانال ۸۲ هزار واحدی

عصر بازار- در پایان معاملات امروز شاخص کل با رشد ۲۱۳ واحدی در یک قدمی فتح مقاومت ۸۲ هزار واحدی قرار گرفت.

شاخص بورس در یک قدمی کانال ۸۲ هزار واحدی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ،امروز شنبه 28 مردادماه، شاخص کل متاثر از جو مثبت گروه های فلزی، معدنی و پالایشگاهی بخصوص معاملات مثبت نمادهای شتران، شبندر، فولاد، شپنا و فملی و رشد حدود 213 واحدی به ارتفاع 81,955  رسید و در یک قدمی فتح مقاومت 82 هزار واحدی قرار گرفت در این بین نمادهای فارس، وغدیر، بورس و همراه بیشترین تاثیر منفی را ایجاد کردند.
    طی معاملات روز جاری، سهامداران تعداد 878 میلیون و 561 هزار اوراق بهادار به ارزش 2,733 میلیارد ریال در 52 هزار و 793 نوبت معاملاتی دست به دست کردند.
    در شروع اولین روز کاری این هفته، با افزایش تقاضا و معاملات مناسب تر و مثبت تر گروه پرپتانسیل حمل و نقل مواجه بودیم که در این بین نمادهای حسیر، حسینا و توریل از اقبال بیشتری برخوردار بودند.
    در این روز، نمادهای وساخت، ثنوسا، وشاهد و ثشرق در گذر ناموفق به سطوح مقاومتی به ترتیب 285، 165، 150 و 120 تومان با معاملاتی منفی و فشار فروشی به مراتب بالاتر از هم گروهی ها مواجه بودند.
    نماد وایران در گروه کم ریسک اما کم حجم و متعادل لیزینگی، با فشار فروش بیشتر و تشکیل صف فروش مواجه بود.
    گروه خودرویی نیز در ادامه غیبت نماد تاثیر گذار خساپا اکثرا با معاملات فرسایشی و نوسانات منفی مواجه بودند که در این میان ادامه صف فروش نماد خلنت و ادامه صف خرید نمادهای خموتور و خپویش نمایان بود.
    درگروه متعادل و مثبت شیمیایی نمادهای شفارا، شلعاب، شسینا و شکلر از تقاضای بالاتر و در نتیجه صف خرید مواجه بودند.
    همچنین، در گروه پالایشگاهی شاهد افزایش تقاضا و معاملاتی مثبت بودیم که اعلام پوشش مناسب 35 درصدی شرکت شبندر طی گزارش سه ماه مزید بر علت بود  به طوریکه نمادهای شبریز و شتران صف خرید شدند در آنسو نماد شراز با فشار فروش بالایی مواجه بود و صف فروش را تجربه کرد اما نهایتا صف خود را جمع کرد.
    گفتنی است طی داد و ستدهای امروز صف فروش نماد فایرا در کسری از ثانیه جمع آوری و تبدیل به صف خرید شد که قابل توجه می باشد این در حالی است که سایر نمادهای گروه فلزی و معدنی با معاملاتی پرتقاضا و مثبت و اکثرا صف خرید معامله شدند.

    برچسب ها