عصر خودرو

اخبار مهم "بکام" از زبان مدیرعامل این شرکت

عصر بازار- مدیرعامل کارخانجات تولیدی شهید قندی در خصوص فسخ قرارداد فروش زمین و موضوع ساخت مجتمع تفریحی اقدام به شفاف سازی کرد.

اخبار مهم "بکام" از زبان مدیرعامل این شرکت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»،سید جلال الدین رضوانی نژاد مدیرعامل این شرکت در خصوص فسخ قرارداد گفت: از آنجائیکه خریدار به تعهدات خود در قرارداد منعقده در ارتباط با فروش شش دانگ عرصه 100 هزار و 200 متری و اعیانی 42 واحد مسکونی و 1,160 متر مربع سوله عمل ننموده است، لذا برابر مفاد قرارداد در جلسه هیات مدیره 24 مردادماه مقرر شد که نسبت به فسخ قرارداد و اخذ ضرر و زیان اقدام شود.
    رضوانی نژاد در ادامه علت مغایرت مبلغ فروش مندرج در گزارش هیات مدیره به تاریخ اسفند 95 و مبلغ فروش پیش بینی بودجه را توضیح داد: این مغایرت ناشی از انتظار بهبود نقدینگی در زمان تهیه گزارش هیات مدیره بود که این امر میسر نشد لذا هدف شرکت دستیابی به بودجه است.
    وی در خاتمه در خصوص ساخت مجتمع تفریحی 11 هزار متر مربعی افزود: برابر تکالیف مجمع 26 خرداد 94 مقرر گردیده که شهرداری نسبت به جذب سرمایه گذاری اقدام و این امر نیز تحقق یافته و در این رابطه با واحد مشارکت شهرداری و سرمایه گذار وارد مذاکره شده، لکن تاکنون نسبت به بندهای قرارداد توافق حاصل نشده ولی به محض تحقق قرارداد به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

    برچسب ها