عصر خودرو

تبعید یک بانک و ۱۰ شرکت به تابلوی "ج" فرابورس

عصر بازار- شرکت فرابورس با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: بانک شهر و ۱۰ شرکت دیگر به دلیل عدم اظهارنظر در خصوص صورتهای مالی حسابرسی شده آنها در سامانه کدال به تابلوی "پایه ج" منتقل می شوند.

تبعید یک بانک و ۱۰ شرکت به تابلوی "ج" فرابورس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، شرکت فرابورس با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد در راستای طبقه بندی شرکتهای بازار پایه فرابورس ایران، بر اساس زمانبندی اعلام شده مصوب کمیته درچ فرابورس، مقرر شد شرکتهایی که اظهارنظر منتشر شده حسابرس نسبت به آخرین صورتهای مالی حسابرسی شده آنها در سامانه کدال از نوع "عدم اظهار نظر " باشد به تابلوی "پایه ج" منتقل شده تا قابلیت معامله برای سهام آنها مهیا شود.

    بر اساس این گزارش؛ بانک شهر و شرکت های پتروشیمی اصفهان، پیام، تولی پرس، کف ، سموم علف کش، آینده سازان بهشت پارس ، بسته بندی مشهد، سرمایه گذاری صنایع و معادن فلات ایرانیان،  کارتن مشهد و تجهیزات سدید از بازار پایه ب به بازار پایه ج منتقل شدند.

    این گزارش می افزاید: زمان توقف نمادهای اشاره شده جهت انتقال به تابلوی "پایه ج" و شروع مجدد معاملات در تابلوی فوق، متعاقبا از طریق معاونت عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران اطلاع رسانی خواهد شد.

    برچسب ها