عصر خودرو

نخستین مجمع جهانی تجارت الکترونیک برگزار می‌شود

عصر بازار- نخستین مجمع جهانی تجارت الکترونیک، با هدف کاوشی در آینده علم فن‌آوری در سطح ملی و بین‌المللی با محوریت ظرفیتهای بالفعل و بالقوه در تهران برگزار می‌شود.

نخستین مجمع جهانی تجارت الکترونیک برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، مدیر روابط عمومی مجمع جهانی تجارت الکترونیک با اعلام این خبر، اضافه کرد: هزاره سوم، عصر طلایی دگردیسی اقتصاد جهان است که در آن تحولات شگرف در حوزه فن‌آوری های ارتباطی و الکترونیکی را شاهد هستیم که خوشبختانه امکان فعالیت این حوزه نیز در کشور ما فراهم شده است و با رشد روزافزون استارت آپ ها و زودبازده بودن آنها، این فرصت حیاتی یرای کشور ما در رقابت با جهان بیش از پیش فراهم آورده است .

    شهره ماهی‌صفت اظهار کرد: از آنجا که نقش تجارت الکترونیکی در مدیریت کسب و کار به سرعت از یک ابزار تجاری مفید به یک راهبرد تجاری سودآور تغییر یافته، توسعه راهبردهای موثر برای استفاده از مزیت های رقابتی برای موفقیت در این بازه زمانی امری ضروری است. در همین راستا اولین مجمع جهانی تجارت الکترونیک فرصتی است که در آن مدیران، متخصصان و کارآفرینان با آخرین رویکردهای علمی و کاربردی در حوزه های مختلف تجارت الکترونیک، کسب و کار و چالش های این حوزه به طور کاملا ملموس آشنا شوند .

    اولین مجمع جهانی تجارت الکترونیک با حضور اساتید بین المللی در حوزه تجارت الکترونیک در تاریخ بیست و هشتم مهر ماه در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد .

    برچسب ها