عصر خودرو

کارشناس بازار سرمایه عنوان کرد:

ثبات مدیریتی نیاز امروز بازار سرمایه

توسعه ابزارهای نوین مالی دستاورد مهم رییس سازمان بورس

عصر بازار- محمدی با بیان اینکه تغییرات مدیریتی ایجاد شده در سازمان جدا از عملکرد خوب یا بد سیاست مناسبی برای بازار سرمایه نخواهد بود،عنوان کرد: توسعه و انتشار ابزار های نوین مالی یکی از اقدامات سازنده شاپور محمدی است و برای اولین بار شاهد انتشار اوراق اختیار فروش بودیم.

ثبات مدیریتی نیاز امروز بازار سرمایه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از اقتصاد آنلاین، بهادر شمس در خصوص عملکرد سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: تغییرات مدیریتی ایجاد شده در سازمان  جدا از عملکرد خوب یا بد سیاست مناسبی برای  بازار سرمایه نخواهد بود.

    وی  با تاکید بر اینکه تا چند روز آینده وزیر پیشنهادی اقتصاد کابینه دوازدهم از سوی مجلس شورای اسلامی تعیین تکلیف می شود، تصریح کرد: اگر به دنبال این تغییرات دوباره شاهد تغییر در مدیریت سازمان بورس باشیم بطورحتم خیلی از برنامه های شاپور محمدی نیز ناتمام خواهد ماند.

    این کارشناس بازار سرمایه معتقد است؛ تا بازار بخواهد با مدیر جدید هماهنگ شود، فرصت های زیادی از بازار سرمایه هدر می رود.

    شمس به اقدامات مثبت رییس سازمان بورس در بازار سرمایه اشاره و اظهارداشت: توسعه و انتشار ابزار های نوین مالی  یکی از اقدامات سازنده شاپور محمدی است و برای اولین بار شاهد انتشار اوراق اختیار فروش بودیم .

    وی با تاکید بر اینکه این دسته از ابزار ها به کارایی بازار کمک بسزایی خواهد کرد، گفت:  هر چند در ابتدای راه هستیم و آثارآن امروز مشهود نیست اما انتشار این اوراق گام بلندی در راستای توسعه بازار سرمایه محسوب می شود.

    مسابقه لیگ ستارگان اقدام دیگری بود که شمس در زمره رویکردهای مناسب رییس سازمان بورس برشمرد و بیان داشت:  هرچند این مسابقات حاشیه های بسیار زیادی پیدا کرده اما در راستای فرهنگ سازی اقدام موثر و سازنده ای است.

    این کارشناس  بازار سرمایه خاطرنشان کرد: سامان دادن به وضعیت بازار پایه توافقی نیازی بود که موجب افزایش نقد شوندگی و رونق این بازار گردید و این مسئله نیز جزء اقدامات موثر و بجای سازمان بورس و اوراق بهادار است.

    برچسب ها