عصر خودرو

قیمت اوراق مسکن به ۸۰ هزار تومان رسید

عصر بازار- تابلوی اوراق تسهیلات مسکن میزبان جابه‌جایی بیش از ۹۸ هزار ورقه به ارزش بالغ بر ۷۷ میلیارد ریال بود که خریدوفروش این اوراق دربازه قیمتی ۷۷۲ تا ۸۰۱ هزار ریال صورت گرفت.

قیمت اوراق مسکن به ۸۰ هزار تومان رسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، آخرین روز معاملاتی هفته چهارم مردادماه با تثبیت شاخص کل فرابورس در ارتفاع 918 واحدی و مبادله بیش از 171 میلیون ورقه به ارزش 745 میلیارد و 880 میلیون ریال پایان یافت.

    در بازارهای اول و دوم نزدیک به 108 میلیون سهم به ارزش افزون بر 257 میلیارد ریال دست به دست شد که جابه‌جایی بیش از 52 میلیون سهم به ارزش افزون بر 42 میلیارد ریال در نماد «ذوب»، توسط سهامداران منجر به صدرنشینی این نماد در این دو بازار شد.

    نماد «اوان» در حالی در روز جاری از سوی سهام‌داران با بیشترین بازدید رو به رو شد که با حدود 5 درصد رشد قیمتی، در صدر جدول بیشترین افزایش قیمت نیز قرار گرفت.

    همچنین نمادی که بیشترین کاهش قیمتی را تجربه کرد نماد شرکت سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان بود.

    در تابلوهای معاملاتی بازار پایه شاهد دست به دست شدن نزدیک به 62 میلیون سهم به ارزش بیش از 120 میلیارد ریال بودیم و در تابلو اوراق با درآمد ثابت نیز افزون بر 269 هزار ورقه به ارزش 268 میلیارد ریال مورد مبادله قرار گرفت.

    در آخرین روز کاری این هفته تابلوی اوراق تسهیلات مسکن میزبان جابه‌جایی بیش از 98 هزار ورقه به ارزش بالغ بر 77 میلیارد ریال بود که خریدوفروش این اوراق در بازه قیمتی 772 تا 801 هزار ریال صورت گرفت.

    برچسب ها