عصر خودرو

رنج مثبت ایران خودرو، جو گروه را عوض کرد

عصر بازار- امروز چهارشنبه ۲۵ مرداد ۹۶، فضای گروه خودرویی در لحظات پایانی بازار با رنج مثبت در نماد خودرو عوض شد.

رنج مثبت ایران خودرو، جو گروه را عوض کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در این روز نماد خودرو با معاملات بلوکی و دوطرفه  با درصدهای مثبت مواجه شد که موجب بهبود جو گروه و ایجاد نوسانات مثبت آنها شد، این در حالی است که نماد خودرو پس از تجربه روزهای معاملات فرسایشی درسطوح حمایتی مهمی قرار داشته و می تواند با افزایش تقاضای اندک نیز رشد قیمتی را تجربه نماید.

    طی معاملات این روز، شاخص گروه که شروعی سبز و متعادل داشت از ساعت 11 به سمت معاملات منفی پر عرضه رفت ولی از ساعت 11:45 پس از رنج مثبت خودرو، نمادهای دیگر نیز مورد توجه قرار گرفتند، لذا در نهایت شاخص با رشد جزئی 24 واحدی در ارتفاع 18 هزار و 124 واحد ایستاد.

    در این روز سهامداران تعداد 78 میلیون و 318 هزار سهم خودرویی به ارزش 13 میلیارد تومان در 6 هزار و 990 نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    در پایان معاملات امروز، نماد خودرو در حوالی صفر مثبت با قیمت 2,443 ریال پایانی ( رشد 1.5 درصدی قیمت معامله) به کار خود پایان داد، حقوقی خودرو 12 میلیون خریدار بود و شرکت نگار نصر از سهامداران عمده معادل 1 میلیون از این نماد را خریداری کرد.

    امروز نیز نمادهای قطعه سازی با اقبال بیشتری مواجه بودند، به این ترتیب 4 نماد خموتور، ختراک، خلنت و خپویش با صف خرید به استقبال هفته آتی رفتند.

    در این بین منفی ترین نماد گروه نماد خمحرکه در حاشیه 3 درصد منفی پایانی بود، در مجموع گروه فضای متعادل و سبزی داشت و نمادهای گروه در لحظات پایانی با توجه نسبی سهامداران به کار خود پایان دادند.

    لذا علی رغم غیبت سایپا به عنوان لیدر گروه، به دلیل جذابیت نمادهای خودرویی از منظر تکنیکالی ، می‌توان هفته پیش رو را مثبت ارزیابی کرد.

    برچسب ها