عصر خودرو

بازار میلگرد چین کمی رو به پایین

عصر بازار- میلگرد صادراتی چین به روند صعودی ادامه داده است. با این حال تصحیح قیمت در بازار داخلی و افت بازارهای فیوچرز و بیلت روند صعودی بازار صادرات را آرام کرده احتمال می رود قیمت ها ارزان تر هم بشوند.

بازار میلگرد چین کمی رو به پایین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از دنیای معدن ، در حال حاضر اغلب فولادسازان چینی قیمت پیشنهادی صادراتی میلگرد را 550 تا 560 دلار هر  تن فوب حمل اکتبر عرضه کرده اند که 10 تا 15 دلار از هفته قبل بالاتر است. برخی در قیمت های بالاتری نیز پیشنهاد داده اند. تا 580 دلار نیز شنیده شده است. در این بین برخی از تجار با قیمت های رقابتی در بازار صادرات حاضر شده اند برای نمونه به سنگاپور در 545 دلار هر تن فوب پیشنهاد داده اند. هنگ کنگ نیز اخیرا در 530 دلار هر تن فوب معادل 540 دلار هر تن سی اف آر از تجار چینی خرید داشته است.

    در بازار داخلی نشانه های ضعف نمایان شده قیمت ها در بازار فیوچرز میلگرد و بازار نقدی بیلت پس از افزایش قیمت شدید اخیرا به ترتیب 32 و 22 دلار ریزش قیمت را تجربه کرده اند. در بازار نقدی میلگرد هم قیمت تا 7 دلار افت داشته و احتمالا قیمت های صادراتی به زودی از این روند پیروی خواهند کرد.

    برچسب ها