عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

کسب پنج هزار و ۶۰۶ میلیارد ریالی درآمد "شیران" طی ۹ ماه

عصر بازار: شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ مبلغ پنج هزار و ۶۰۶ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال درآمد شناسایی کرد.

کسب پنج هزار و ۶۰۶ میلیارد ریالی درآمد "شیران" طی ۹ ماه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران با انتشار صورت های مالی 9 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه امسال اعلام کرد در دوره یاد شده مبلغ پنج هزار و  606 میلیارد و 810 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشت.

    از درآمد این شرکت بهای تمام شده کالای فروش رفته کسر شد و سود ناخالص دوره به مبلغ یک هزار و 660 میلیارد و 768 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص هزینه های اداری، عمومی و هزینه های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ یک هزار و 270 میلیارد و 158 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی و مالیات کسر سد و پس از افزوده شدن درآمدهای غیر عملیاتی به آن، سود خالص دوره به مبلغ دو هزار و 85 میلیارد و 72 میلیون ریال محاسبه شد و بر این اساس مبلغ 901 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    گفتنی است به سود خالص دوره، سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ 6 هزار و 580 میلیارد و 208 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها