عصر خودرو

کارشناس بازار سرمایه:

چشم انداز پالایشی‌ها در افق بازار‌های جهانی

عصر بازار - کارشناس بازار سرمایه: بطور دقیق نمی توان روند بازار را پیش بینی کرد ، شرایط سیاسی بین المللی عامل مهمی است که باید مدنظر قرار گیرد امیدواریم تحریم جدیدی علیه ایران تصویب نگردد.

چشم انداز پالایشی‌ها در افق بازار‌های جهانی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از اقتصاد آنلاین، محمد کفاش پنجه شاهی در مورد وضعیت بازار در سال جاری گفت: هر چند بطور دقیق نمی توان روند بازار را  پیش بینی کرد اما،  به احتمال زیاد با کاهش نرخ سود بانکی و افزایش نرخ دلار ، بازار سرمایه رفته رفته تا پایان سال شرایط بهتری را تجربه خواهد کرد.

    وی افزود: البته  شرایط سیاسی بین المللی  نیز عامل مهمی است که باید مدنظر قرار گیرد و امیدواریم تحریم  جدیدی علیه  ایران تصویب نگردد.

    مدیرعامل کارگزاری خبرگان سهام همچنین در مورد وضعیت شرکت های پالایشی و سود آوری آنها گفت: با توجه به عملکرد مثبت پالایشگاه ها در سه ماهه آخر سال 95 و سه ماهه ابتدایی سال جاری  در صورتی که شرایط کنونی وزارت نفت  در برخورد با آنها ثابت  و تغییر نکند و با در نظر گرفتن  قیمت جهانی نفت احتمال تعدیل مثبت مجدد این شرکت ها بسیار زیاد است که با قیمت های کنونی سهام  آنها، نسبت پی به ای مناسبی برایشان رقم خواهد خورد .

    برچسب ها