عصر خودرو

فرابورس در مدار منفی مستقر شد

عصر بازار- فرابورس که دیروز به واسطه معاملات مارون سبزپوش شده بود، دوباره به مدار منفی خود بازگشت و افت ۲ واحدی ثبت کرد.

فرابورس در مدار منفی مستقر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، شاخص کل فرابورس با عقبگرد 2 واحدی در مدار 918.70 واحد جایی گرفت، از بین نمادهای پربیننده این بازار شاهد معاملات مثبت در نمادهای اوان و اپرداز بودیم.
    امروز سهامداران تعداد 187 میلیون اوراق بهادار به ارزش معاملاتی 76 میلیارد تومان در 27 هزار و 630 نوبت معاملاتی در این بازار دست به دست کردند.
    نمادهای شراز، مارون، وهور، ارفع و شاوان با ریزش قیمتی خود، بیشترین تاثیر منفی را در عقبگرد شاخص داشتند درحالیکه دو نماد سرچشمه و بمپنا جمعا به اندازه 1.37 واحد تاثیر مثبت روی این شاخص گذاشتند.
    صدرنشینی امروز آیفکس به نمادهای اوان، سرچشمه، بساما، بمپنا، حسیر، اپرداز و تسه 9601 با بیشترین رشد قیمتی اختصاص یافت، در مقابل نمادهای کمرجان، قچار، ثعمرا، شراز، میهن، وهور و غگلستا با بیشترین افت قیمت پایانی در انتهای جدول معاملات نمادهای فرابورسی جایی داشتند.
    گفتنی است امروز در بین تمامی نمادهای فرابورسی نماد ذوب آهن اصفهان با 26 میلیون بیشترین حجم معاملاتی را به خود اختصاص داد.

    برچسب ها