عصر خودرو

افت و خیز قیمت های پایه محصولات پلیمری؛

"پلی استایرن مقاوم" گران و "استایرن بوتادین رابرها" ارزان شدند

عصر بازار- مقایسه قیمت پایه محصولات پلیمری در تاریخ ۱۵ و ۲۲ مردادماه نشان می دهد که برخی از کالاها روندی صعودی و برخی دیگر نیز روندی نزولی داشته اند.

"پلی استایرن مقاوم" گران و "استایرن بوتادین رابرها" ارزان شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل ازبورس کالای ایران ، بیشترین افزایش قیمت در گروه محصولات پلیمری متعلق به پلی استایرن مقاوم با 1.7 درصد رشد است. این کالا از رقم 5 هزار و 137 تومان به 5 هزار و 226 تومان رسیده است.

    در رتبه دوم افزایش قیمت ها، پلی اتیلن ترفتالات گرید SB با 1.6 درصد افزایش نسبت به هفته قبل قرار دارند، همچنین پلی اتیلن ترفتالات گرید نساجی هم نسبت به هفته گذشته روندی افزایشی داشتند، به طوری که گرید 641 با 1.6 درصد افزایش و گرید 645 نیز 1.5 درصد رشد قیمت داشتند.

    در ادامه پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری نیز 1.1 درصد نسبت به هفته قبل رشد قیمت داشتند، همچنین پلی اتیلن های سنگین اکستروژن، پلی اتیلن های سنگین بادی، تزریقی و دورانی نیز نسبت به هفته گذشته روندی افزایشی داشتند.

    در همین حال برخی از محصولات نیز با افت قیمت روبه رو شدند که بیشترین افت متعلق به استایرن بوتادین رابرهای روشن و تیره با 3.5 و 3.7 درصد کاهش قیمت نسبت به هفته گذشته است. این محصولات به میزان 176 تومان نسبت به هفته گذشته ارزان شدند.

    همچنین در ادامه پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی نیز به ترتیب با 0.04 و 0.03 درصد کاهش قیمت نسبت به هفته قبل روبه رو شدند.

    پی وی سی ها نیز 0.03 درصد نسبت به هفته گذشته کاهش قیمت داشتند، همچنین پلی اتیلن سبک خطی و پلی اتیلن سبک فیلم نیز به ترتیب 0.36 و 0.19 درصد نسبت به هفته گذشته ارزان شدند.

    همچنین در محاسبه قیمت پایه محصولات پلیمری نرخ دلار تغییری نداشت و با رقم 3 هزارو 801 تومان لحاظ شد.

    مشاهده قیمت های جدید در لینک زیر؛

    http://www.imereport.ir/d/2017/08/13/0/9796.pdf

    برچسب ها