عصر خودرو

عقب نشینی ۱۰۱ واحدی شاخص کل بورس

عصر بازار- امروز ۲۲ مرداد ۹۶، شاخص بورس با عقب نشینی ۱۰۱ واحدی مواجه شد و در ارتفاع ۸۱ هزار و ۶۶۲ واحد قرار گرفت.

عقب نشینی ۱۰۱ واحدی شاخص کل بورس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ،در معاملات امروز تعداد 466 هزار و 96 سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و 145 میلیون و 475 هزار ریال در بیش از 42 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
    بر این اساس شاخص آزاد شناور 214 واحد، شاخص قیمت (هم وزن) 69 واحد، شاخص کل (هم وزن) 91 واحد، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) 32 واحد، شاخص بازار اول 99 واحد، شاخص بازار دوم 64 واحد کاهش را تجربه کردند.
    گفتنی است نمادهای فولاد با 34 واحد، حکشتی 29.5 واحد و دعبید با 9 واحد بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص گذاشتند درحالیکه شبندر با 25 واحد، شپنا 16 واحد، وانصار 15 واحد و جم با 10 واحد افت بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص داشتند.
    در این روز نمادهای بورس، نبورس، کبورس، دسبحان، بنیرو، غشاذر و بنیروح به گردونه معاملات بازگشتند.
    همچنین در بین نمادهای پر بیننده معاملات امروز ایران خودرو، پالایش نفت بندرعباس، کالسیمین و به پراخت ملت با روند نزولی و نمادهای پارس خودرو زامیاد و فولاد مبارکه اصفهان با روند صعودی معامله شدند.
    امروز صدر نشینی بازار با بیشترین رشد قیمتی به نمادهای خموتور، کمنگنز، لخزر، قشرین، خاهن، سصفها و چافست تعلق گرفت.
    در مقابل نمادهای خلنت، سهگمت، تکنو، غشهد، ثاباد، وبیمه و ثامان با بیشترین افت قیمت پایانی در انتهای جدول معاملات نشستند.
    در پایان معاملات این روز فولاد مبارکه اصفهان با حجم 26.5 میلیون و ارزش معاملاتی 4.7 میلیارد تومان بیشترین حجم و ارزش معاملات را در بین کل نمادهای بورسی به خود اختصاص داد.

    برچسب ها