عصر خودرو

دریافت جزئیات اطلاعات نهادهای پولی مجاز از سایت بانک مرکزی

عصر بازار- فهرست بانک‌ها و نهادهای پولی مجاز همراه با اطلاعات مربوط به آن‌ها مانند مشخصات ثبتی، نشانی، شماره‌های تماس را صرفاً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی بانک مرکزی دریافت کنید.

دریافت جزئیات اطلاعات نهادهای پولی مجاز از سایت بانک مرکزی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، بر مبنای گزارش‌های واصله، تشابه اسمی و یا اشتراک در اعضای هیات‌مدیره  برخی نهادهای بانکی و مؤسسات پولی غیربانکی اعم از شرکت‌های واسپاری (لیزینگ)، صندوق‌های قرض‌الحسنه، تعاونی‌های اعتبار و صرافی‌ها، با یکدیگر و یا با سایر شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، بعضاً منجر به بروز اشکالاتی از حیث تشخیص بانک‌ها و نهادهای پولی مجاز ‌و تفکیک شخصیت حقوقی این نهادها با سایر اشخاص حقوقی (دارای تشابه اسمی) توسط مشتریان نهادهای مذکور شده است.

    در همین رابطه تاکید می‌ شود، فهرست بانک‌ها و نهادهای پولی مجاز همراه با اطلاعات مربوط به آن‌ها مانند مشخصات ثبتی، نشانی، شماره‌های تماس و ... در پایگاه اطلاع‌رسانی این بانک درج شده است. بر این اساس هموطنان عزیز می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این بانک به نشانی www.cbi.ir، بنر نظارت بانکی، بخش بانک‌ها و نهادهای پولی مجاز، از نام و مشخصات کامل هر یک از بانک‌ها و نهادهای پولی مجاز مطلع شوند.

    برچسب ها