عصر خودرو

تولید بیش از ۷۱۷ هزار تن سنگ آهک دانه‌بندی در واحد پیربکران

عصر بازار: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران از تولید بیش از ۷۱۷ هزار تن سنگ آهک دانه بندی در واحد معدنی پیربکران در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۷۱۶ هزار و ۵۰۹ تن بوده است.

تولید بیش از ۷۱۷ هزار تن سنگ آهک دانه‌بندی در واحد پیربکران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از اقتصاد نیوز، میزان تولید مجتمع پیربکران در ماه شهریور با 6 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته (136 هزار و 213 تن)، به 143 هزار و 973 تن رسید.

    همچنین این مجتمع در 6 ماهه امسال، 718 هزار و 373 تن ماده معدنی استخراج کرد که در مقایسه با میزان استخراج مدت مشابه سال گذشته (716 هزار و 929 هزار تن)، 1444 تن افزایش نشان می دهد.

    بنا بر گزارش ایمیدرو، مجتمع سنگ آهک پیربکران زیر مجموعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران وابسته به ایمیدرو و در استان اصفهان واقع است که معدن آن حدود 65 میلیون تن ذخیره دارد و با توجه به نیاز کارخانه های فولاد، تولید سالانه این شرکت به 1.5 میلیون تن سنگ آهک می رسد و در این واحد معدنی، 280 نفر بطور مستقیم مشغول فعالیت هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها