عصر خودرو

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران:

ظرفیت تولید بهره برداری نفت وگاز گچساران در حال گسترش است

عصر بازار- مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: ظرفیت تولید نفت در این شرکت روزانه ۲۰ هزار بشکه افزایش پیدا کرد.

ظرفیت تولید بهره برداری نفت وگاز گچساران در حال گسترش است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از ایسنا، هوشنگ صیدالی با بیان اینکه در زمان تحریم افزایش تولید نفت در گچساران تلاش‌های زیادی شد تا تولید نفت کاهش یابد، افزود: با رفع تحریم‌ها میزان تولید نه تنها به روال عادی برگشت بلکه تولید نیز افزایش یافت.

    وی بیان کرد: هم اکنون روزانه 635 هزار بشکه نفت در شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران تولید و صادر می‌شود.

    مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران با بیان اینکه ظرفیت تولید تاسیسات شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران نیز در حال گسترش است، خاطرنشان کرد: در یک ماه اخیر واحد نمک زدایی گچساران 3 به طور آزمایشی در مدار قرار گرفته و نمک زدایی بی بی حکیمه نیز تا چند ماه آینده انجام می‌شود. با بهره برداری کامل این دو طرح نمک زدایی، ظرفیت تولید نیز افزایش می‌یابد.

    به گزارش ایسنا، شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران در چهار استان فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و خورستان فعالیت دارد و دارای 10 واحد بهره برداری، 10 واحد تقویت و تزریق فشار گاز، سه پالایشگاه گاز و گاز مایع، پنج واحد نمک زدایی و بیش از 6 هزار و 700 کیلومتر خط لوله انتقال نفت است.

    برچسب ها