عصر خودرو

سبزپوشی بورس با پالایشی ها

عصر بازار- امروز شنبه ۲۱ مردادماه ۹۶، شاخص بورس تحت تاثیر معاملات پالایشی ها به همراه دو نماد فولاد و حکشتی سبزپوش به کار خود پایان داد.

سبزپوشی بورس با پالایشی ها
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، طی معاملات روز جاری شاخص کل بورس 184 واحد رشد کرد و در مدار 81 هزار و 763 واحد قرار گرفت، مابقی شاخص های منتخب نیز (به جز دو شاخص کل هم وزن و شاخص قیمت هم وزن) رشد را تجربه کردند.
    در این روز سهامداران تعداد 527 میلیون سهام و حق تقدم بورسی به ارزش معاملاتی 143 میلیارد تومان را در 47.9 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    به این ترتیب، نمادهای معاملاتی حکشتی با 66 واحد، شبندر 60 واحد، شپنا 54 واحد، فولاد 53 واحد، شتران 42 واحد و شبریز با حدود 20 واحد بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص کل بورس گذاشتند، در مقابل نماد تاپیکو با 18.7 واحد کاهش مانع رشد بیشتر شاخص شد.

    گفتنی است صدرنشینی بازار به نمادهای شکلر، خموتور، غچین، خاهن، دعبید، سقاین و فولاژ با بیشترین رشد قیمتی تعلق گرفت، در طرف مقابل نمادهای غشصفا، کترام، کهرام، پتایر، دفرا، فسرب و قمرو با بیشترین کاهش قیمت پایانی در انتهای جدول معاملات نشستند.

    در مجموع امروز سه گروه فرآورده های نفتی، فلزات اساسی و شیمیایی با بیشترین ارزش معاملات صدرنشین بر سایر گروه ها بودند.

    در پایان معاملات امروز فولاد مبارکه اصفهان با 30 میلیون حجم و پالایش نفت تبریز با 2 میلیارد تومان ارزش معاملاتی، صدرنشین بازار در حجم و ارزش معاملات بودند.

    برچسب ها