عصر خودرو

خرید و فروش ۵۸ میلیون اوراق بهادار در بازارهای فرابورس

عصر بازار: بازار فرابورس ایران در روز جاری شاهد معامله ۵۸ میلیون ورقه بهادار نوبت به ارزش ۵۴۸ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال بود.

خرید و فروش ۵۸ میلیون اوراق بهادار در بازارهای فرابورس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معاملات 3 آبان‌ 1394 فرابورس ایران با خرید و فروش 58 میلیون ورقه بهادار در 9 هزار و 777 نوبت به ارزش 548 میلیارد و 410 میلیون ریال به پایان رسید و آیفکس در پایان معاملات امروز با کاهش یک واحدی نمایانگر عدد 700 شد.

    معامله‌گران فرابورسی بیشترین حجم معاملات خود را در روز جاری به داد و ستد 10 میلیون و 610 هزار سهم بانک دی اختصاص دادند و بیشترین ارزش معاملات به میزان 24 میلیارد و 570 میلیون ریال به نام سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی ثبت شد.

    همچنین، بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به سهام کی بی سی و پس از آن بیمه آرمان و قند شیروان بود و نماد شرکت‌های سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، ذوب آهن اصفهان، بانک دی، قند شیروان، پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، پالایش نفت تهران و پالایش نفت لاوان به عنوان پربیننده‌ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.

    از سوی دیگر، توسعه و عمران کرمان، مینو شرق و گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان با بیشترین افت قیمت روبرو شدند و اوراق تسهیلات مسکن در بازه 678 تا 700 هزار ریال دست به دست شد.

    در بازار ابزاهای نوین مالی، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله 305 هزار و 750 سهم بیشترین حجم معاملات ETF را از آن خود کرد و اوراق مشارکت شهرداری قم با داد و ستد 150 هزار و 66 ورقه بهادار، بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.

    گفتنی است، امروز نمادهای معاملاتی شرکت نفت ایرانول، شرکت نفت پاسارگاد، بانک گردشگری، شرکت فولاد هرمزگان جنوب و شرکت قاسم ایران با توجه به تعدیل با اهمیت پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی 1394 متوقف شدند

    همچنین، نماد معاملاتی شرکت مهندسی ساختمان و تأسیسات راه آهن با توجه به تعدیل با اهمیت پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی 1394 متوقف شد و معاملات امروز در این نماد مورد تأیید قرار نگرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها