عصر خودرو

پروتون مالزی با خودروهای جدید به ایران می‌آید

عصر بازار- رئیس هیئت مدیره صنایع عظیم خودرو گفت: ما با بررسی هایی که انجام دادیم، به پروتون اعلام کرده ایم که ۳۰ میلیون دلار باید به ما خسارت بدهد.

پروتون مالزی با خودروهای جدید به ایران می‌آید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، رضا عظیمی در خصوص آخرین وضعیت کارخانه زاگرس خودرو و شکایت پروتون مالزی اظهار کرد: ما سال گذشته با مالکین زاگرس خودرو به توافق رسیدیم و قرار شد به صورت جوینت ونچر با یکدیگر این کارخانه خودرو سازی را احیا و در مدار تولید قرار دهیم.

    عظیمی ادامه داد: ما مذاکرات خود را برای دور جدید همکاری ها با پروتون مالزی آغاز کردیم اما مسائلی از قبل وجود دارد که باید حل شود.

    وی در خصوص اینکه پروتون اعلام کرده که زاگرس خودرو بدهکار است و تا بدهی خود را تسویه نکند، همکاری نخواهد کرد، اظهار داشت: ما هیچ بدهی ای به این شرکت نداریم بلکه مدعی هستیم این شرکت به بهانه تحریم ها کلیه همکاری و حمایت خود را قطع کرد و باعث شد کارخانه ای با ارزش 300  میلیون دلار و هزار کارگر تعطیل شود، پروتون باید خسارت این ترک قرارداد همکاری را بدهد.

    عظیمی در پایان گفت: پروتون تعدادی دستگاه به کارخانه فرستاده که می تواند آنها را با خود ببرد هزینه استهلاک و خواب دستگاه در این مدت به ما مربوط نیست ما با بررسی هایی که انجام دادیم به این شرکت اعلام کرده ایم که 30 میلیون دلار باید به ما خسارت بدهد.

     

    برچسب ها