عصر خودرو

زمان واریز یارانه مرداد ماه مشخص شد

عصر بازار- هفتاد و هشتمین مرحله یارانه نقدی بامداد آخرین روز هفته جاری (۲۶ مرداد ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

زمان واریز یارانه مرداد ماه مشخص شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از میزان، در حالیکه در اواخر هفته جاری هفتاد و هشتمین مرحله یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود که از ابتدای سال جاری هیچ یک از خانوارها از گردونه دریافت یارانه نقدی حذف نشده‌اند و در این میان شاهد ارسال پیامک‌ از سوی سازمان هدفمندی برای واریز مجدد یارانه برخی از خانوارهایی که به اشتباه از گردونه دریافت حذف شده‌اند، بودیم.


    علاوه بر این افرادی که به‌ حذف یارانه نقدی خود اعتراض دارند می‌توانند با به سامانه http://www.yaraneh10.ir/prs/ مراجعه و با ثبت کد ملی سرپرست خانوار این موضوع را پیگیری کنند که در صورت صلاحیت و اشتباه در قطع یارانه برای برای خانوار مورد نظر پیامک وصل مجدد ارسال خواهد شد.

    براین اساس هفتاد و هشتمین مرحله یارانه نقدی بامداد پنجشنبه (26 تیر ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد.

    لازم به ذکر است که مبلغ یارانه دریافتی هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همانند ماه‌های گذشته 45 هزار و 500 تومان است.

    برچسب ها