عصر خودرو

در شمال غرب نیومکزیکو؛

بی پی منبع غنی گاز شیل کشف کرد

عصر بازار- ژورنال اویل اند گس گزارش داد که بی‌پی میزان تولید گاز شیل بالایی را از زمینی که ۲ سال پیش از یک حفار امریکایی خریده بود، ثبت کرده است.

بی پی منبع غنی گاز شیل کشف کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، ژورنال اویل اند گس گزارش داد این چاه که به نرخ متوسط تولید 30 روزه ابتدایی 12.9 میلیون فوت مکعب گاز در هر روز دست یافته است در منطقه سن‌خوان، در شمال غربی ایالت نیومکزیکو است.

    این ژورنال به نقل از دیو لاولر، مدیر اجرایی ارشد بخش تجارت خشکی بریتیش پترولیوم در آمریکا گفت که این نتیجه به بی‌پی اعتماد به نفس داد تا توسعه بیشتر مانگوس شیل را، که به اعتقاد بی‌پی می‌تواند یکی از بازیگران اصلی شیل در آمریکا باشد، دنبال کند.

    بی‌پی در اواخر سال 2015 این چاه را از شرکت انرژی دوون خریداری کرد و با این کار حضور خود در حوزه گازی سن‌خوان را گسترش داد و دسترسی خود به مانکوس شیل را هم بهبود بخشید.

    مانکوس شیل یا گروه مانکوس یک چینش زمین‌شناسی در غرب ایالات متحده است که مربوط به اواخر دوره زمین‌شناسی کرتاسه است و به علت نزدیکی به شهر مانکوس در کلورادو این نام روی این منطقه گذاشته شده است.

    لینهوا گوان، مدیر استار انرژی از هوستون به شین‌هوا گفت تولید بالای گاز در حوزه گازی سن‌خوان یک رویداد قابل توجه است که نشان می‌دهد منطقه تحت کنترل بی‌پی آینده‌ای روشن دارد.

    برچسب ها