عصر خودرو

قطر برای تجار ایرانی ویزای ٦ماهه فوری صادر می کند

عصر بازار- قطر در راستای تسهیل حضور تجار ایرانی در بازار این کشور، با صدور بخشنامه ای، صدور روادید فوری و ویژه شش ماهه را برای آنها در دستور کار قرار داد.

قطر برای تجار ایرانی ویزای ٦ماهه فوری صادر می کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر ، وزارت کشور قطر در این بخشنامه در جهت سهولت صدور روادید برای تجار ایرانی، صدور ویزای 6 ماهه فوری برای این گروه از ایرانیان را فعال کرد.
    در این بخشنامه آمده است: به اطلاع می رساند در راستای دستورات وزیر کشور، صدور روادید فوری و ویژه برای تجار دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران به مدت شش ماه (به صورت کثیرالورود) فعال گردیده و هزینه روادید تجار بر اساس دستور ماده (6) از بند یک (مجوز ورود) از جدول شماره (1) به موجب پیوست تصمیم وزیر کشور به شماره (19) سال 2007 در رابطه با تعیین هزینه خدمات ارائه شده از سوی وزارت کشور و گواهی های صادره (به مبلغ 200 ریال قطری) به صورت ماهانه تعیین شده است.
    شایان ذکر است این روادید به صورت فوری برای یک ماه و قابل تمدید برای 5 ماه دیگر خواهد بود که بعد از انجام آزمایشات پزشکی به موجب دستورالعمل های مقرره در حکم ماده (11) از قانون شماره (21) سال2015 در رابطه با تنظیم ورود و خروج اتباع خارجی و اقامت آنها صادر خواهد شد. این روادید ها با رعایت کلیه شروط و داشتن مدارک لازم زیر از جمله:
    — اعتبار داشتن گذرنامه
    — داشتن دعوتنامه از سوی یک شرکت معتبر قطری
    — همراه داشتن مبلغی که از (5000) ریال قطر کمتر نباشد و یا معادل ارزی آن در کارت اعتباری
    — رزرو هتل
    — بلیت رفت و برگشت
    صادر خواهند شد.

    برچسب ها