عصر خودرو

روزهای رنگ پریده خودرویی ها

عصر بازار-اکثر نمادهای گروه خودرو امروز را هم متعادل و منفی به پایان بردند و همچنان خبری از بازگشایی نماد لیدر گروه، خساپا نیست.

روزهای رنگ پریده خودرویی ها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ،امروز چهارشنبه 18 مردادماه، شاخص گروه خودرو 81 واحد عقب نشینی کرد و در ارتفاع 18 هزار و 192 واحد به معاملاتش پایان داد.
    در پایان معاملات امروز، در مجموع سهامداران تعداد 76.5 میلیون سهام خودرویی به ارزش 12.4 میلیارد تومان در بیش از 7 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.
    در این روز نماد خاهن، علی رغم گزارش شفاف سازی مدیرعامل و جو منفی گروه، صف خرید 3 میلیونی و رشد قیمتی تا آستانه مثبت کامل داشت.
    خلنت نیز در آستانه صف خرید در حاشیه 4 درصد مثبت به کار خود خاتمه داد، خپویش علی رغم صف خرید و رشد 5 درصدی قیمت معاملاتی، در حاشیه 1 درصد منفی قیمت پایانی قرار گرفت.
    ختراک نیز تنهاد نماد صف فروش امروز بود، مابقی همگی متعادل بودند، به این ترتیب نمادهای خودرو، خپارس و خزامیا در قیمتهای 2,503 ریال، 915 ریال و 767 ریال پایانی قرار گرفتند.
    نماد خاور نیز امروز به گردونه معاملات بازگشت و به دلیل اصلاحیه بودجه 3 ماهه که با تعدیل منفی 30 درصدی همراه شده بود، معاملات منفی و متعادلی داشت و در قیمت 732 ریال پایانی با افت 2 درصدی آخرین روز کاری هفته را به پایان برد.

    برچسب ها