عصر خودرو

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور:

واگذاری معادن زغال‌سنگ طبس به بخش خصوصی بابت دیون دولتی است

عصر بازار: معاون امور مجلس، استان‌ها و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: واگذاری معادن طبس به بخش خصوصی در دولت قبل و مجلس گذشته مصوب شده است.

واگذاری معادن زغال‌سنگ طبس به بخش خصوصی بابت دیون دولتی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، علیرضا صالح با اشاره به انتقاد کارفرمایان دولتی حوزه زغال‌سنگ پروده در واگذاری معادن طبس به بخش خصوصی گفت: واگذاری معادن زغال‌سنگ طبس به بخش خصوصی مصوبه مجلس هشتم است و در دولت سابق ابلاغ شده است.

    وی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به کمبود نقدینگی در کشور، دولت کارفرمای مناسبی در طرح‌های بزرگ نیست و به طور یقین بخش خصوصی با توان بیشتری قادر به انجام امور در این زمینه‌ها خواهد بود.

    صالح افزود: بر اساس مستندات موجود دولت در سال 92 از مجلس اجازه گرفت تا بخشی از معادن زغال‌سنگ طبس را بابت دیون دولتی به صندوق بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی واگذار کند.

    معاون امور مجلس، استان‌ها و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در تقویت بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه‌های پنجم و ششم توسعه کشور و سیاست‌های اصل 44 دولت اجازه ورود به برخی حوزه‌ها را ندارد و باید به توانمندی بخش خصوصی تکیه کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها