عصر خودرو

تولید نفت نیجریه افزایش یافت

عصر بازار- وزارت نفت نیجریه اعلام کرد متوسط تولید نفت این کشور شامل میعانات در ژوییه به ۲.۰۶ میلیون بشکه در روز افزایش یافت.

تولید نفت نیجریه افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، این وزارتخانه اعلام کرد: تولید نفت در ژوییه در 2.06 میلیون بشکه در روز ایستاد که در مقایسه با 2.05 میلیون بشکه در روز در ژوئن افزایش داشت و همچنین در مقایسه با 1.6 میلیون بشکه در روز در مدت مشابه سال گذشته که تاسیسات تولید هدف حمله شبه نظامیان نیجر دلتا قرار گرفته بودند، رشد چشم‌گیری نشان می‌دهد.

    تولید نفت نیجریه پس از توقف حملات شبه نظامیانی که خواستار کنترل منابع نفتی این منطقه هستند، به طور مستمر رو به افزایش بوده است.

    بارگیری گرید صادراتی معروف به فورکادوس در پایانه‌اش در نیجر دلتا پس از این‌که بدنبال حملات در فوریه و نوامبر سال 2016 به مدت چند ماه در سال گذشته متوقف شده بود، از سر گرفته شده است.

    تولیدکنندگان شامل سپلات پترولیوم، نفت و گاز الاند و شرکت توسعه نفت نیجریه همگی تولید روزانه این گرید را افزایش داده‌اند.

    شرکت ملی نفت نیجریه در ژوییه اعلام کرده بود تولید روزانه از جمله میعانات از هدف تولید 2.2 میلیون بشکه در روز برای سال جاری فراتر خواهد رفت، زیرا تاسیساتی که در زمان اوج حملات مسلحانه در نیجر دلتا بسته شده بودند، فعالیت‌شان را از سر گرفته‌اند.

    رئیس جمهور موقت نیجریه هفته گذشته بدنبال تهدید رهبران منطقه‌ای برای ترک مذاکراتی که به محدود کردن خشونت علیه تاسیسات نفتی کمک کرده است، مذاکرات صلح را افزایش داد.

    برچسب ها