عصر خودرو

بیت‌کوین رکورد بی‌سابقه‌ای زد

عصر بازار- بیت‌کوین باز هم در بازار معاملات ارز دیجیتالی رکورد زد و در برابر تقریبا هر واحد ۳ هزار و ۳۰۰ دلار معامله شد.

بیت‌کوین رکورد بی‌سابقه‌ای زد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا به نقل از بلومبرگ انگلیسی، ارزش هر واحد بیت کوین، ارز دیجیتالی، در بازار معاملات جهانی باز هم به یک رکورد جدید دست پیدا کرد و با 16 درصد افزایش قیمت طی چند روز گذشته، به طور بی‌سابقه ای در برابر 3 هزار و 292 دلار و 41 سنت معامله شد. 

    این در حالی است که دقیقا یک هفته پیش یعنی با رونمایی از نخستن نسخه «بیت کوین نقد» که یک ارز منشعب شده از بیت کوین است، سرمایه گذاران در این حوزه نگران کاهش قابل توجه بیت کوین بودند که اکنون پس از گذشت یک هفته تنها از ارزش آن کاسته نشده؛ بلکه سیر صعودی را برای بیت کوین به همراه آورده است. 

    براین اساس، ارزش بیت کوین همچنان روبه افزایش است؛ در حالیکه «بیت کوین نقد» ظرف یک هفته گذشته 67 درصد از ارزش خود را از دست داده است.

    بر پایه این گزارش مبلغ کل سرمایه گذاری شده بر روی بیت کوین طی چند روز گذشته 4 میلیارد دلار گزارش شده است؛ در حالیکه این رقم برای «بیت کوین نقد» 53 میلیارد دلار است و اکنون ضرر هنگفتی در انتظار سرمایه گذاران «بیت کوین نقد» است.

    برچسب ها