عصر خودرو

در گفت‌وگوی کمیسیونر بودجه اتحادیه اروپا با روزنامه آلمانی:

بریتانیا باید پس از برگزیت هم به تعهدات خود به اتحادیه اروپا پایبند بماند

عصر بازار- کمیسیونر بودجه اتحادیه اروپا به یکی از روزنامه‌های آلمان گفت که بریتانیا هم باید پس از برگزیت به تعهدات خود به اتحادیه اروپا پایبند باشد.

بریتانیا باید پس از برگزیت هم به تعهدات خود به اتحادیه اروپا پایبند بماند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، بریتانیا باید حتی پس از خروج از اتحادیه اروپا در سال 2019، به برنامه‌های درازمدت اتحادیه اروپا و تعهدات خود در زمینه بودجه پایبند باشد.

    «گونتر اوترینگ» کمیسیونر بودجه اتحادیه اروپا با اعلام این مطلب به روزنامه آلمانی «بیلد» گفت: «در نهایت لندن باید این مبالغ را دست‌کم تا سال 2020 به بروکسل بپردازد.»

    این در حالی است که رسانه‌های انگلیسی اعلام کرده بودند که لندن آمادگی دارد که بیش از 40 میلیارد یورو (47.1 میلیارد  دلار) در زمینه خروج از اتحادیه اروپا بپردازد.

    اتحادیه اروپا پیش از این اعلام کرده بود که  انتظار داشت که لندن دست‌کم 60 میلیارد یورو بپردازد و «برونو لمایر» وزیر اقتصاد فرانسه هم مدعی شده بود که بریتانیا 100 میلیارد یورو به دلیل خروج از اتحادیه اروپا پرداخت کند.

    مردم بریتانیا در سال 2016 با شرکت در همه‌پرسی رای به خروج از اتحادیه اروپا دادند که با مذاکرات دو ساله سرانجام لندن، بروکسل را ترک خواهد کرد. دو طرف بر روی مسایل متعددی از جمله آمد و شد شهروندانشان و مبادلات اقتصادی مذاکره خواهند کرد.

    برچسب ها