عصر خودرو

وزیر نیرو :

آمادگی مپنا برای حضور در صنعت برق اندونزی

عصر بازار- وزیر نیرو در دیدار با وزیر ارشد هماهنگ کننده امور دریایی جمهوری اندونزی از آمادگی مپنا برای حضور در مناقصات اندونزی خبر داد.

آمادگی مپنا برای حضور در صنعت برق اندونزی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، "حمید چیت‌چیان" وزیر نیرو در دیدار با "لوهوت بینسار پنجاهیتن " وزیر ارشد هماهنگ کننده امور دریایی جمهوری اندونزی در ساختمان ستادی وزارت نیرو با بیان اینکه کیفیت تجهیزات ساخت ایران کمتر از رقبای اروپایی نیست گفت: شرکت مپنا آمادگی دارد تا در مناقصه‌های بخش برق کشور اندونزی شرکت کند.

    وی با بیان اینکه در بیشتر مناقصه‌های خارجی شرکت‌های ایرانی همواره به دلیل کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از سایر رقبای اروپایی پیشی گرفته و برنده مناقصه بوده‌اند افزود: متاسفانه در بیشتر مناقصه‌ها پس از برنده شدن شرکت‌های ایرانی بنا به دلایل سیاسی، از واگذاری مورد مناقصه امتناع شده است.

    چیت چیان ادامه داد: هم اکنون توربین‌های نیروگاهی کلاس E ارتقا یافته و با راندمان توربین‌های کلاس F به متقاضیان داخلی و خارجی عرضه می‌شود.

    وی گفت: مپنا آماده است تا در چارچوب قوانین و مقررات کشور اندونزی در مناقصات این کشور حاضر شده و در یک رقابت واقعی با رقبای اروپایی خود شرکت کند.

    "لوهوت بینسار پنجاهیتن " وزیر ارشد هماهنگ کننده امور دریایی جمهوری اندونزی نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدار مجدد وزیر نیرو با اشاره به اینکه اندونزی آماده است تا در زمینه صادرات انواع روغن صنعتی، دیزل و خوراکی، انواع کاغذ با کیفیت و مرغوب به ایران همکاری کند افزود: اندونزی دارای مشکلات برقی بزرگی است که امیدوار است شرکت‌های ایرانی با حضور در اندونزی ضمن گسترش بازار کارو رفع مشکلات برقی این کشور به ارتباطات اقتصادی و تجاری دو کشور نیز رونق دهند.

    وی اضافه کرد: کیفیت تجهیزات و خدمات ایرانی از سایر برندهای اروپایی برتر و قیمت‌های ارائه شده در مناقصه‌ها بین المللی از سوی شرکت‌های ایرانی منصفانه تر است.

    برچسب ها