عصر خودرو

با حضور ۸ استارتاپ برگزیده فن بازار ملی؛

استارتاپ دموی گردشگری برگزار شد

عصر بازار- چهارمین رویداد استارتاپ دموی گردشگری فن بازار ملی ایران و نخستین رویداد استارتاپ دموی گردشگری در سطح کشور در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

استارتاپ دموی گردشگری برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، ایمان مهدی‌زاده، دبیر چهارمین استارتاپ دموی گردشگری با اشاره به استقبال خوب بنگاه‌های اقتصادی بخش خصوصی از این رویداد، گفت: رویداد استارتاپ دموی گردشگری روز گذشته با حضور انبوه سرمایه‌گذاران و 8 استارتاپ برگزیده فن بازار ملی ایران در اتاق بازرگانی ایران و با حمایت کمسیون گردشگری اتاق ایران برگزار شد.

    مهدی‌زاده تاکید کرد: این نخستین بار است که به همت دو شرکت هم‌بنیان در بخش خصوصی، اتاق بازرگانی ایران به عنوان بزرگترین نماینده اقتصادی بخش خصوصی در همکاری با فن‌بازار ملی ایران در حمایت از تجاری‌سازی فناوری گرد هم آمدند. از این رو مسؤولان برگزار کننده این رویداد خوش‌بین هستند که با برگزاری چنین رویدادهایی بتوانند به سمت بورس ایده حرکت کرده و در شتابدهی حضور سرمایه‌گذاران در بورس ایده تاثیرگذار باشند.

    وی ادامه داد: با توجه به اینکه گردشگری صنعتی خدماتی و نامرئی به شمار می‌رود و سرمایه‌گذاران این حوزه محدودتر از سرمایه‌گذاران فناوری‌های بخش صنعت هستند، برگزاری این رویداد توسط بخش خصوصی نشان از آن دارد که می‌توان با اعتماد به تخصص بخش خصوصی، به تجاری‌سازی ایده‌ها در هر زمینه‌ای سرعت بخشید.

    مهدی‌زاده با اشاره به حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اظهار کرد: در این نشست برای هر 8 استارتاپ دموی معرفی شده سرمایه‌گذارانی تقاضای جلسه کردند و صورت جلسه‌هایی برای برگزاری جلسات تخصصی و امضای قرارداد سرمایه‌گذاری تنظیم شد.

    رویداد استارتاپ دموی گردشگری در حالی برگزار شد که نمایندگانی از معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، اتاق بازرگانی ایران، اتاق بازرگانی البرز، فن‌بازار ملی ایران، مراکز شتابدهی، صندوق‌های ریسک پذیر، مرکز علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حضور داشتند.

    در این نشست همچنین خداوردی مشاور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه، اصغری رئیس کمسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران و حاتمی‌پور پیشکسوت و سرمایه‌گذار حوزه گردشگری سخنرانی کردند.

    برچسب ها