عصر خودرو

در نشست خبری یک دیدار، یک عرضه امروز اعلام شد؛

عرضه ۱۰ درصد از سهام مبین وان کیش در آینده نزدیک

عصر بازار- بیست و چهارمین نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» با محوریت آخرین وضعیت عملکرد شرکت مبین وان کیش ، صبح امروز در شرکت فرابورس ایران برگزار شد.

عرضه ۱۰ درصد از سهام مبین وان کیش در آینده نزدیک
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ،در این جلسه مدیرعامل و عضو هیات مدیره "مبین وان کیش" از عرضه 10 درصد از سهام این شرکت در فرابورس، در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در مورد قیمت پایه نیز با فرابورس ایران توافق شده است.

    در این نشست عنوان شد که تا کنون کل درآمد 3 ماهه و 4 ماهه این شرکت پوشش داده شده است.

    مدیر روابط عمومی فرابورس ایران هم در این نشست خبری از عرضه سهام  شرکت "مبین وان کیش" به روش بوک بیلدینگ خبر داد و گفت: جزئیات این عرضه، طی اطلاعیه بازار مشخص و اعلام خواهد شد.

    خاطر نشان می شود: در نشست خبری امروز برای نخستین بار علاوه بر خبرنگاران، نمایندگانی از شرکت‌های مشاوره سرمایه‌گذاری و شرکت‌های پردازش اطلاعات مالی نیز برای تقویت و غنا بخشیدن به این جلسات و پوشش بحث های تحلیلی و تخصصی حضور داشتند و به گفته مدیر روابط عمومی فرابورس ایران، این روند تداوم خواهد یافت. 

    مبین‌وان کیش، یکی از فعالان عرصه مخابرات است که با ارائه راهکارهای نوین در حوزه خدمات ارزش افزوده، امکانات متنوعی را برای مشترکان تلفن همراه، تلفن ثابت و سایر بسترهای ارتباطی فراهم کرده است.

    این شرکت زیرمجموعه هلدینگ گسترش الکترونیک مبین ایران ، وابسته به گروه توسعه اقتصادی تدبیر است.

    منابع و منافع حاصل از فعالیت شرکت های زیرمجموعه گروه اقتصادی تدبیر، زیرنظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در امور عام المنفعه، با هدف کاهش فقر در توسعه کارآفرینی از طریق ساماندهی سرمایه های خرد، امور خدمات رفاه همگانی ، تقویت اقتصادی مناطق کمتر توسعه یافته ، ساخت مدرسه و توسعه زیرساخت های مناطق کم برخوردار صرف می شود.

    برچسب ها