عصر خودرو

بازار سرمایه در انتظار وزرای اقتصادی دولت دوازدهم

عصر بازار- معامله گران منتظر معرفی کابینه و اعلام سیاست‌های دولت دوازدهم برای چهار سال آینده هستند تا شاید سرانجام چرخ رونق اقتصادی در کشور به حرکت درآید و بورس از آن تاثیر بپذیرد.

بازار سرمایه در انتظار وزرای اقتصادی دولت دوازدهم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رفع موانع تولید و کسب و کار و از میان رفتن رکود اقتصادی بحث هایی است که بورس به آن نیاز دارد تا به رونق پایدار برسد.این امر اثر خود را بر عملکرد شرکت‌ها خواهد داشت و موجب خروج بسیاری از شرکت‌ها و صنایع از زیان می‌شود.

    ثبات اقتصادی یکی از مهم‌ترین موارد در این زمینه است؛ چرا که سرمایه‌گذاران برای کسب منفعت و بهره‌مندی از سود مورد انتظار به اقتصاد و بورس کشور ورود می‌کنند و زمانی که مشکلاتی همچون چند نرخی بودن ارز و رکود دامنگیر اقتصاد باشد، نباید در این زمینه امیدواری زیادی داشت.

    تاثیر تغییرات در کابینه جدید  بر بازار سرمایه

    مهدی طحانی تحلیل گر بازار سرمایه  با اشاره به تغییرات در کابینه جدید دولت و تاثیرات آن بر بازار سرمایه گفت: تغییرات در کابینه جدید دولت می‌تواند تاثیرات خود را بر بازار سرمایه داشته باشد.

    وی تصریح کرد: در آستانه انتخاب کابینه جدید احتمال اینکه وزرا تغییر خواهند کرد یا نه از ابهاماتی است که تمام اقتصاد از جمله بازار سرمایه را سردر گم کرده است.

    علی عباسی تحلیل گر بازار سرمایه  دراین باره گفت: در دولت یازدهم تیم اقتصادی ضعیف عمل کرده و در چهارسال گذشته رویداد خاصی در  اقتصاد کشور و بازار رخ نداده و تمامی مسائل فقط بصورت وعده باقی مانده است.

    به گفته این تحلیل گر بازار سرمایه، عملکرد ضعیف در بازار می‌تواند به تولیدات درکشور لطمه بزند و هزینه‌های هنگفتی را درپی داشته باشد.

    برچسب ها