عصر خودرو

طیب نیا در مجمع بیمه مرکزی عنوان کرد؛

ارائه خدمات مطلوب با معافیت بیمه ها از مالیات بر ارزش افزوده

عصر بازار- وزیر امور اقتصادی و دارایی ابراز امیدواری کرد با تصویب نهایی معافیت صنعت بیمه از مالیات بر ارزش افزوده، خدمات مطلوب بیمه ای به مردم ارائه شود.

ارائه خدمات مطلوب با معافیت بیمه ها از مالیات بر ارزش افزوده
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بیمه مرکزی، علی طیب نیا با بیان این مطلب در مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه مرکزی از تلاش های رئیس کل و اعضای هیات عامل قدردانی و از فضای آرام و در حال توسعه و پیشرفت این صنعت به عنوان یک واقعیت یاد کرد.

    وی با اشاره به تلاش برای معافیت مالیات بر ارزش افزوده در صنعت بیمه گفت:خوشبختانه این موضوع در قالب لایحه ای از طرف دولت به مجلس ارائه شده و امیدواریم که با تصویب نهایی این موضوع بتوان گام های خوبی را در ارائه خدمات مطلوب بیمه ای مردم برداشت.

    وزیر امور اقتصادی و دارائی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عوارض متعددی که در صنعت بیمه وجود دارد گفت طبیعی است که این عوارض باعث افزایش حق بیمه ها شده و کاهش این عوارض موجب پایین آمدن حق بیمه ها و افزایش بهره گیری از خدمات بیمه ای خواهد شد.

    طیب نیا تاکید کرد:فراهم آوردن زمینه های لازم برای برقراری امنیت سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و افزایش رفاه و آسایش مردم یکی از شاخص های اصلی توسعه یافتگی است که بر عهده صنعت بیمه کشور است.

    وزیر امور اقتصادی و دارائی از توسعه بیمه های زندگی به عنوان یکی از محورهای مهم توسعه بیمه در کشور یاد کرد و گفت: توسعه بیمه های زندگی یکی از راهکارهای اصلی درنظر گرفته شده برای توسعه کشور در سالیان اخیر بوده است.

    رئیس مجمع بیمه مرکزی در بخش دیگری از سخنانش ابراز امیدواری کرد بیمه مرکزی بتواند نقش خود را به عنوان مقام ناظر در صنعت بیمه با تاکید بیشتر بر سیاستگذاری، هدایت و نظارت بر صنعت بیمه پیش ببرد.

    برچسب ها