عصر خودرو

عقب نشینی در آخرین روزکاری هفته؛

شاخص کل ۱۵۰ پله پایین رفت

عصر بازار- در آخرین روز کاری هفته، شاخص کل بورس برای دومین روز متوالی سرخ پوش شد.

شاخص کل ۱۵۰ پله پایین رفت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در نتیجه داد و ستدهای روز چهارشنبه شاخص کل بورس با عقب نشینی 150 واحد به عدد 81 هزار و 266  واحدی رسید.

    در این روز سهامداران بیش از 632 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش یک هزار و 885 میلیارد ریال در 45 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    در جریان معاملات امروز شاخص های آزاد شناور، شاخص بازار اول و شاخص قیمت(وزنی-ارزشی) نیز نزولی بودنددر بین شاخص های منتخب شاخص آزاد شناور با افت188 واحدی بیشترین عقبگرد را داشت و در مقابل شاخص بازار دوم با 41 واحد بیشترین رشد را ثبت کرد.

    طی معاملات این روز،  نمادهای شپدیس با 38.7 واحد، فخوز 15.4 واحد، فولاد 15.2 واحد، کگل 12.9 واحد، فملی 12.6 واحد و پاکشو با 11.6 واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص ثبت کردند درحالیکه بفجر با 11.7 واحد بیشترین تاثیر مثبت را داشت.

    همچنین امروز گروه‌های فلزات اساسی، رایانه و شیمیایی با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعت قرار گرفتند.

    صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای کپارس، غشهد، قچین، قثابت و کگاز بود.

    این در حالی بود که خموتور، ثامان، خمحور، رکیش و شپدیس بیشترین کاهش قیمت را ثبت کردند.

    در پایان معاملات امروز حق تقدم سایپا شیشه با معامله 45 میلیون سهم بیشترین حجم معاملات و به پرداخت ملت با 6 میلیارد تومان بیشترین ارزش معاملات را به نام خود ثبت کردند.

    برچسب ها