عصر خودرو

یک شرکت بیمه‌ای به جمع فرابورسی‌ها اضافه شد

عصر بازار- شرکت بیمه زندگی خاورمیانه پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از دیروز در فهرست نرخ‌های بازار پایه فرابورس درج شد.

یک شرکت بیمه‌ای به جمع فرابورسی‌ها اضافه شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، شرکت بیمه زندگی خاورمیانه (سهامی عام) به استناد ماده 36 قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و موافقت کمیته درج شرکت فرابورس ایران، در فهرست نرخ‌های بازار پایه فرابورس درج شد.

    شرکت بیمه زندگی خاورمیانه پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از دیروز به عنوان دویست و هشتاد و دومین نماد معاملاتی با نماد معاملاتی "بخاور" در گروه «بیمه و صندوق بازنشستگی به جز تامین اجتماعی» و زیرگروه «بیمه زندگی» به فهرست نرخ‌های فرابورس اضافه شده است.

    گفتنی است، درخواست تاسیس این شرکت با سرمایه 1200 میلیارد ریال، در شهریورماه 1391 به تصویب شورای عالی بیمه مرکزی ج. ا. ا. رسید و پس پذیره‌نویسی از طریق بازار سوم فرابورس در اسفندماه 1394 انجام شد. تا دی‌ماه 1395 نیز مقدمات تاسیس شرکت فراهم شده که در نهایت در روز هفتم دی‌ماه 1395، شرکت بیمه زندگی خاورمیانه در اداره ثبت شرکت‌ها ثبت گردید و به موجب پروانه شماره 64031/100/95، مورخ 17 بهمن‌ماه 1395، فعالیت اولین شرکت تخصصی بیمه در ایران رسما آغاز شد.

    همچنین هدف از تاسیس این شرکت، ایجاد تحول در صنعت بیمه عمر و زندگی، گسترش فرهنگ دوراندیشی با تمرکز بر بازارهای هدف و شناسایی نیازهای واقعی انسان‌های مختلف عنوان شده است و سهامداران عمده آن عبارتند از: بانک خاورمیانه (سهامی عام)، سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران (سهامی عام)، آسفالت طوس (سهامی خاص)، سام گروه (سهامی خاص)، کارآفرینان صنعت ذوب فلزات (سهامی خاص) و شرکت سرمایه آرمان روشن ارگ (سهامی خاص).

    برچسب ها