عصر خودرو

مدیر عامل سرمایه گذاری مهرآیندگان :

صنایع برتر بازار معرفی شدند

پیش بینی روند آتی بازار سهام

عصر بازار- گروه های فولاد، مس و برخی پتروشیمی ها و سایر شرکت هایی که محصولات پایه تولید می کنند، در شرایط خوبی قرار دارند و با رشد سودآوری مواجه خواهند شد.

صنایع برتر بازار معرفی شدند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، مصطفی امید قائمی، مدیر عامل سرمایه گذاری مهرآیندگان در خصوص روند معاملات بازار گفت: بازار سرمایه این روزها با خبرهای خوب زیادی احاطه شده است.

    وی با اشاره به بازارهای جهانی افزود: افزایش نرخ محصولات پایه در سطح جهانی اتفاق خوبی است. همچنین موضوع برابری نرخ ارز نیز از دیگر خبرهای خوب برای بازار سرمایه است.

    وی با تاکید بر اینکه این دو عامل می تواند بر شرکت های بازار سرمایه و وضعیت سوداوری آنها تاثیر گذار باشد، افزود: افزایش نرخ محصولات پایه در بازارهای جهانی باعث افزایش سودآوری شرکت های تولید کننده این محصولات خواهد بود.

    وی با اشاره به افزایش تقاضا و امکان فروش بیشتر شرکت های این گروه افزود: خبرهای مثبت از رونق و مصرف محصولات پایه در بازار سرمایه خیلی تاثیر گذار است.

    این کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر اینکه این خبرهای مثبت باعث رونق نسبی و آغاز حرکت صعودی بازار سرمایه می شود، تصریح کرد: در سال های اخیر شرکت های بورسی بودجه های محافظه کارانه ای را پیش بینی می کردند اما بررسی روند بودجه های شرکت ها نشان می دهد که روزهای بهتری در پیش رو دارند.

    وی درباره صنایع برتر بازار سرمایه تاکید کرد: گروه های فولاد، مس و برخی پتروشیمی ها و سایر شرکت هایی که محصولات پایه تولید می کنند، در شرایط بهتری قرار دارند و با رشد سودآوری مواجه خواهند شد.

    وی با اشاره به اینکه به طور کلی مسیر بازار سرمایه صعودی است، اظهار داشت: روند بازار سرمایه رو به بهبود است.

    مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مهر آیندگان در خصوص اینکه به طور مشخص چه صنایعی در حال حاضر به کف قیمتی رسیده اند و برای سرمایه گذاری مناسب هستند، اظهار کرد: صنایع فلزات اساسی و گروه پتروشیمی ها از گروه هایی هستند که به نظر من می توانند گزینه های مناسبی برای سرمایه گذاری باشند.

    وی در خاتمه به سهامداران توصیه کرد: با احتیاط و تحلیل اقدام به خرید سهام کنند. در صورتی که آشنایی به بازار سرمایه ندارند از صندوق های سرمایه گذاری که توسط مدیران خبره اداره می شوند اقدام به سرمایه گذاری کنند. درگیر صف های خرید یا فروش هیجانی نشوند و با نگاه بلند مدت و میان مدت سهامداری کنند.

    برچسب ها