عصر خودرو

نعمت زاده:

اغلب خصوصی سازی ها که بابت رد دیون دولت صورت گرفت ، اشتباه بود

عصر بازار: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شیوه خصوصی سازی در سالهای اخیر اغلب بابت رد دیون دولت صورت گرفت که اشتباه بود و باید اصلاح شود.

اغلب خصوصی سازی ها که بابت رد دیون دولت صورت گرفت ، اشتباه بود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، محمدرضا نعمت زاده در دومین نشست شورای برنامه ریزی صنعت ومعدن برنامه ششم توسعه کشور حضور یافت و در این جلسه گزارش عملکرد گذشته و تبیین وضع موجود بخش های صنعت و معدن از سوی کارگروه صنعت و معدن ارائه شد.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت در این نشست ضمن تاکید بر سرمایه گذاری مجدد سود حاصل از تولید، افزود: باید بخشی از سود برای نوسازی و جبران استهلاک و بهبود فناوری صرف شود.
    اولین جلسه شورای برنامه ریزی صنعت ومعدن برنامه ششم توسعه مرداد ماه امسال با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونین و نمایندگان دستگاههای اجرایی برگزار شده بود.
    نخستین جلسه شورای مزبور ضمن معرفی ساختار و نظام برنامه ریزی برنامه ششم توسعه و گزارش دستگاهی در مورد صنعت و معدن ارائه شد.
    سازماندهی و تقسیم کار برای تولید محتوای لازم برای ارائه به ستاد تدوین برنامه ششم به عنوان یک محور اصلی در نخستین نشست مورد تاکید قرار گرفت.
    شورای برنامه ریزی صنعت ومعدن برنامه ششم توسعه با حضور نمایندگان وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهادکشاورزی ،علوم، تحقیقات و فناوری، نفت، دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح و همچنین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و صندوق توسعه ملی وگمرک جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد.
    پیش از این وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با تدوین برنامه ششم توسعه کشور گفته بود: ضروری است در برنامه ششم توسعه اقدامات مرتبط با نظام استانداردسازی کلیه تولیدات داخلی پیش بینی شده و از تمام توان ملی برای استقرار زیرساخت کیفی کشور استفاده شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها