عصر خودرو

کاهش ۳۰ درصدی تعرفه‌های فعلی اینترنت

عصر بازار- معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اینکه برای گذار از سرویس های حجمی به سرویس های اتصال محور دو گام در نظر گرفته است، گفت: در گام دوم که ظرف چند ماه آینده اجرا می شود، عملا محدودیت در استفاده از ترافیک داخلی برداشته می شود.

کاهش ۳۰ درصدی تعرفه‌های فعلی اینترنت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، صادق عباسی شاهکوه - معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - درباره تعرفه های جدید اینترنت موسوم به تعرفه های اتصال محور که در کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به تصویب رسیده است، گفت: برای گذر از سرویس های حجمی به سرویس های اتصال محور در بخش دسترسی ثابت دو گام در نظر گرفته شده است، تعرفه های اعلام شده قدم اول محسوب می شود. 

    وی با اشاره به اینکه در همین گام، تعرفه های اعلام شده تا 30 درصد نسبت به تعرفه های فعلی کاهش دارد، افزود: این تعرفه ها همچنین حداقل سرعت را برای دسترسی به شبکه ملی اطلاعات تعریف کرده که افزایش کیفیت را نیز به دنبال دارد.

    عباسی با تاکید بر اینکه گام نهایی ظرف چندماه آینده با تنظیم تعرفه‌های انتقال داخلی و افزایش ظرفیت‌ها برداشته خواهد شد، اظهار کرد: در آن صورت ترافیک داخلی تا 10 برابر هم قابل افزایش است تا هم از نظر قیمت کاهش داشته باشیم و هم در دسترسی به ترافیک داخلی عملا محدودیت حجم برداشته شده باشد.

    برچسب ها