عصر خودرو

رئیس مرکز توسعه بازرگانی ایران و فرانسه:

فرانسوی ها تمایل زیادی برای سرمایه گذاری در ایران دارند

عصر بازار- رئیس مرکز توسعه بازرگانی ایران و فرانسه در پاریس گفت: فرانسوی ها با میل و رغبت به دنبال حضور و سرمایه گذاری در ایران هستند و امروز ایران در مقامی قرار دارد که می تواند از بین پیشنهادها، بهترین ها را برگزیند.

فرانسوی ها تمایل زیادی برای سرمایه گذاری در ایران دارند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا ، محسن رشیدی در حاشیه حضور هیات سرمایه گذاران فرانسوی در استانداری البرز افزود: در چنین فضایی می توان روابط موثر با دنیا را گسترش داد و از این بستر برای توسعه همه جانبه بهره برد.
    سرمایه گذار فرانسوی ادامه داد: پس از برجام بسیاری از نهادهای فرانسوی به ایران سفر کردند که یکی از اهم آنها سازمان کارفرمایان فرانسه با اعضایی مطرح بود، که در 3 نوبت در ایران حضور پیدا کرده و دفاتر خود را افتتاح کردند در صورتی که در زمان تحریم ها بارها برای سرمایه گذاری به آنها پیشنهاد شد، ولی مورد قبول قرار نمی گرفت.
    رشیدی با اشاره به اینکه قبل از برجام فرانسوی ها قطر را برای سرمایه گذاری به ایران ترجیح می دادند، اضافه کرد: سال گذشته اولین همایش شهرداران در تاریخ روابط ایران و اروپا، در فرانسه برپا کردیم و امسال نیز نمایشگاه توانمندی های بانوان کارآفرین در پاریس برگزار خواهد شد.
    وی گفت: نشست در استانداری البرز با هدف بحث و تبادل نظر درمورد توانمندی ها و نیازهای استان برای پذیرش سرمایه گذار برگزار شده است. می توان راه کارهایی را پیشنهاد داد که مطابق آن به توسعه صنعت، کشاورزی، توریسم و سایر حوزه ها در کشور پرداخت.
    وی با بیان اینکه بررسی و حل مشکلات استان ازطریق سرمایه گذاری در حوزه های مختلف بسیار حائز اهمیت است، اظهارکرد: در سایر استان ها نیز چنین جلساتی برگزار شده ولی حضور در البرز را ضروری دانستیم چراکه این استان به رغم مساحت کم، ظرفیت های بسیاری دارد.
    رشیدی گفت: در البرز بسیاری از استعدادها و ظرفیت ها در حالت بالقوه قرار دارد بنابراین به دنبال راهکاری برای بالفعل کردن آنها با رویکرد پیشرفت و توسعه برای طرفین هستیم.

    برچسب ها