عصر خودرو

وزیر انرژی روسیه در دیدار با زنگنه:

همکاری تجاری روسیه با ایران افزایش می‌یابد

عصر بازار- وزیر انرژی روسیه گفت: در این سفر تعداد زیادی از بزرگترین شرکت‌های روسی در بخش نفت و گاز، حمل و نقل و ارتباطات در ایران حضور پیدا کرده‌اند و همکاری تجاری و اقتصادی بین ایران و روسیه افزایش پیدا خواهد کرد.

همکاری تجاری روسیه با ایران افزایش می‌یابد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از شانا، بیژن زنگنه در دیدار با الکساندر نواک وزیر انرژی روسیه به علاقه مندی ایران به توسعه روابط با روسیه اشاره کرد و گفت: ایران و روسیه هر دو دارای منابع عظیم نفت و گاز هستند و حجم زیادی از آن را به بازار صادر می‌کنند که به همین دلیل روابط دو کشور می تواند در حوزه انرژی گسترش پیدا کند.

    وی افزود: مذاکرات دو کشور همیشه مفید و موثر بوده و امیدواریم مذاکرات امروز نیز به ویژه در بخش نفت موثر باشد.

    الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه نیز با اشاره به روابط تاریخی دو کشور در گذشته اظهار کرد: در این سفر تعداد زیادی از بزرگترین شرکتهای روسی در بخش نفت و گاز، حمل و نقل و ارتباطات در ایران حضور پیدا کرده‌اند.

    وزیر انرژی روسیه با بیان اینکه همکاری تجاری و اقتصادی بین ایران و روسیه افزایش پیدا خواهد کرد، ابراز امیدواری کرد که برگزاری این جلسه در گسترش روابط ایران و روسیه موثر باشد.

    مذاکرات نفتی بین ایران و روسیه روز چهارشنبه در ساختمان وزارت نفت پشت درهای بسته انجام گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها