عصر خودرو

در راستای توسعه نظام نوآوری قطعه‌سازی خودرو؛

قرارداد همکاری «عتف» با موسسه فناوری اتریش امضا می‌شود

عصر بازار- با هماهنگی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) قرارداد همکاری با موسسه فناوری اتریش (AIT) در راستای توسعه نظام نوآوری قطعه‌سازی خودرو امضا می‌شود.

قرارداد همکاری «عتف» با موسسه فناوری اتریش امضا می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، با همت و تلاش دبیرخانه شورای عالی عتف و در راستای توسعه همکاری‌های بین‌المللی دبیرخانه شورا با حضور استاندار آذربایجان شرقی، مسؤولین ذیربط و صنعتگران استان قرارداد همکاری مشترک بین موسسه فناوری اتریش (AIT)، منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی و انجمن مدیریت تکنولوژی ایران در حوزه قطعه‌سازی خودرو استان آذربایجان شرقی امضا می‌شود.

    دبیرخانه شورای عالی عتف در راستای توسعه همکاری‌های بین‌المللی و به منظور توسعه فناورانه در خوشه‌های صنعتی استان آذربایجان شرقی و متناسب با ماموریت‌های منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، قرارداد همکاری با موسسه فناوری اتریش (AIT) منعقد می‌کند. در این قرارداد انجمن مدیریت تکنولوژی ایران از طرف دبیرخانه شورای عالی عتف مامور به انعقاد قراداد می‌شود.

    بر اساس اعلام روابط عمومی عتف، بر همین اساس در روز چهارشنبه، 11 مرداد ماه جاری مراسم رونمایی از این قرارداد با حضور استاندار آذربایجان شرقی، معاون دبیرخانه شورای عالی عتف و برخی مقامات استان و صنعتگران حوزه قطعه‌سازی خودرو در شهر تبریز برگزار خواهد شد.

    برچسب ها