عصر خودرو

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

۵ مزیت حضور واحدهای صنعتی در بورس کالا

عصر بازار- تامین مالی،‌ کشف نرخ عادلانه کالا، جبران خسارت فروشنده با خریدار، ایجاد اطمینان در بین طرفین معامله و مشوق های مالیاتی از جمله مزایای حضور در بورس کالاست.

۵ مزیت حضور واحدهای صنعتی در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی از آغاز معرفی واحدهای صنعتی این استان به بورس کالا و فرابورس ایران خبر داد.

    سیدمرتضی نیرومند اسکویی اظهارکرد: در راستای همکاری مشترک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با بورس کالا و فرابورس ایران، حوزه معاونت صنایع کوچک این شرکت آمادگی معرفی واحدهای متقاضی به بورس را دارد.

    وی ادامه داد: تامین مالی،‌ کشف نرخ عادلانه کالا، جبران خسارت فروشنده با خریدار، ایجاد اطمینان در بین طرفین معامله و مشوق های مالیاتی از جمله مزایای حضور در بورس کالاست.

    نیرومند اسکویی اضافه کرد: ‌از مزایای حضور واحدهای تولیدی در فرابورس هم می توان به امکان عرضه بخشی از سهام شرکت در تابلو فرابورس، تامین مالی آسان و ارزان، افزایش نقد شوندگی سهام، بهره مندی از معافیت های مالیاتی و معرفی شرکت و محصولات به طیف وسیعی از اقشار جامعه و افزایش اعتبار شرکت اشاره کرد.

    وی گفت: متقاضیان و مدیران واحدهای تولیدی استان می توانند با مراجعه حضوری به معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی نسبت به ارایه درخواست در این زمینه اقدام کنند.

    برچسب ها