عصر خودرو

خبرهای خوش معدنی در راه است ؛

امضای تفاهمنامه همکاری دو مجموعه بزرگ معدنی کشور

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران برای توسعه فعالیت های معدنی با دیدگاه توسعه اکتشاف، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

امضای تفاهمنامه همکاری دو مجموعه بزرگ معدنی کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، در جلسه روز یکشنبه هشتم مرداد 96 با حضور وجیه اله جعفری، مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی و عزیزاله عصاری، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و سایر مدیران دو شرکت، تفاهمنامه همکاری در توسعه فعالیت های معدنی با دیدگاه توسعه اکتشاف به امضا رسید.

    بر اساس این تفاهمنامه، این دو مجموعه بزرگ معدنی کشور ضمن تشکیل کمیته مشترک راهبری اکتشاف، همکاری های گسترده ای را به در زمینه سرمایه گذاری در عملیات اکتشاف و بهره برداری معادن آغاز خواهند کرد.

    وجیه اله جعفری طی سخنانی در این جلسه ضمن تشریح عملکرد و برنامه های شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ابراز امیدواری کرد این همکاری بتواند با به کارگیری قابلیت های دو مجموعه، نقش موثری را به ویژه در توسعه اکتشافات معدنی کشور ایفا کند.

    عزیزاله عصاری نیز در این نشست با اشاره به اهمیت حوزه معدن و صنایع معدنی در اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به طور جدی برنامه های مهمی را در زمینه اکتشاف و فرآوری معادن دنبال نموده و برای دستیابی به تکنولوژی های برتر و گسترش فعالیتهای خود هماهنگی های بسیاری با مراکز مختلف انجام داده است که در آینده شاهد ثمرات و دستاوردهای این تلاش ها خواهیم بود.

    برچسب ها