عصر خودرو

نماینده اصفهان خبر داد:

رفع مشکلات حقوقی و ضمانت‌نامه‌ای ذوب‌آهن در زمینه تولید

عصر بازار- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: دلایل توقف تولید ریل در ذوب‌آهن موارد حقوقی از جمله ضمانت‌نامه‌ها، نوع قرارداد و پیش‌پرداخت‌ها بود که به تدریج حل شد.

رفع مشکلات حقوقی و ضمانت‌نامه‌ای ذوب‌آهن در زمینه تولید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خانه ملت، حمیدرضا فولادگر در خصوص مشکلات تولید ریل راه‌آهن توسط ذوب‌آهن اصفهان، اظهار داشت: بعد از مدتی از افتتاح خط تولید ریل راه‌آهن متوجه شدیم که این خط‌ تولید متوقف شده است و به همین منظور جلسات مشترکی را بین مدیران راه‌آهن و ذوب‌آهن برگزار کردیم.

    نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دلایل توقف تولید ریل در ذوب‌آهن موارد حقوقی از جمله ضمانت‌نامه‌ها، نوع قرارداد و پیش‌پرداخت‌ها بود که به تدریج حل شد، گفت: خبر رفع این مشکلات را اواخر سال گذشته دریافت کردیم و بحث‌های کیفی و استانداردهای لازم تولید ریل در ذوب‌آهن اصفهان برطرف شد.

    وی با اشاره به اینکه مسئله توقف تولید ریل در ذوب‌آهن اصفهان مربوط به چندماه گذشته بود و خبر جدید مبنی بر توقف تولید مجدد این خط‌‌تولید شنیده نشده است، اضافه کرد: راه‌‌آهن از ریل‌های تولیدی و دپو شده در انبار ذوب‌آهن در حال استفاده کردن است و ذوب‌آهن اصفهان نیز تولید محصولات خود را افزایش داده.

    این نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از اوایل سال جاری مشکلات ذوب‌آهن اصفهان در زمینه تولید ریل بر طرف شد و اکنون در حال تولید است.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تولید تیرآهن بال پهن نیز به‌همراه ریل از تولیدات جدید ذوب‌آهن اصفهان است، خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن اصفهان در زمینه تولید ریل قرارداد امضاء کرده و نمی‌تواند به تعهدات خود عمل نکند.

    برچسب ها