عصر خودرو

مدیرعامل رجاء خبر داد:

اعلام آمادگی کرواسی برای همکاری در صنعت ریلی ایران

عصر بازار- مدیرعامل شرکت رجاء بعد از مذاکرات با نمایندگان کشور کرواسی گفت: امیدواریم تفاهم‌های اولیه به سرمایه‌گذاری و ساخت واگن و انتقال فناوری در این صنعت منجر شود.

اعلام آمادگی کرواسی برای همکاری در صنعت ریلی ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، محمد رجبی که چندی پیش در یک هیات عالی رتبه اقتصادی به ریاست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای توسعه همکاری‌های دوجانبه اقتصادی به زاگرب پایتخت کرواسی سفر کرده بود گفت: در این سفر مذاکرات متعددی با شرکت‌های سازنده واگن و لکوموتیو برای سرمایه‌گذاری و مشارکت در ساخت و تجهیز واگن‌های مسافری ایران صورت گرفت.

    وی خاطر نشان کرد: در این سفر علاوه بر شرکت در نشست‌های دوجانبه وزیر تعاون، کار و رفاه ایران با وزیران اقتصاد، کار و انرژی کرواسی، در مذاکرات متعددی با چندین شرکت بزرگ اروپایی مستقر در کرواسی حضور یافتیم.

    مدیرعامل رجاء اظهار کرد: بازدید از شرکت های  GREDELI (سازنده قطار، لوکوموتیو و واگن)، Atron (تجهیزات فروش بلیت و کنترل الکترونیکی)، Industrius (صنعت جوشکاری دقیق در صنایع ریلی) و توسعه صنایع ریلی Westcorp همچنین مذاکره با مدیران عالی رتبه این شرکت‌ها برای همکاری در تامین مالی و ساخت واگن و تجهیزات حمل و نقل ریلی از دیگر برنامه های این سفر سه روزه بود.

    برچسب ها