عصر خودرو

سرمایه گذاری بانک پارسیان برای تامین مالی طرح های نفت،گاز و صنایع

عصر بازار- با افتتاح شعبه میدان شهدای اهواز بانک پارسیان، که با حضور مسوولین، اهالی کسب و پیشه اهواز، و دکتر پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان برگزار شد، تعداد شعب بانک پارسیان به ۳۱۱ شعبه رسید.

سرمایه گذاری بانک پارسیان برای تامین مالی طرح های نفت،گاز و صنایع
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ساعت24 ،مهندس خسروانی عضو هیات مدیره بانک پارسیان در این مراسم، با اعلام این خبر افزود: امروز علاوه برافتتاح شعبه جدید بانک در اهواز و خرمشهر، در ماه آینده نیز شعب جدیدی در پادادشهر و بهبهان، افتتاح می شود .
    وی با اشاره به برنامه پارسیان برای توسعه شعب در خوزستان گفت: طی ماه های پیش نیز در اندیمشک و ماهشهر دو واحد دیگر به مجموعه شعب خوزستان اضافه شده است.
    خسروانی افزود : در بانک پارسیان به مدد برنامه های دانش محور و گسترش خدمات نوین، علاوه بر حفظ کرامت انسانی و احترام به حقوق مشتری، معتقدیم که ارتباط با مشتری در قالب شریک تجاری معنا دار است و تلقی ما این است که سود بانک درجایی است که مشتریان آن سود کنند و بانک به مشتری و کسب وکار مانند یک شریک تجاری می نگرد.  این مفهوم کلیدی باعث شده که شرکت های زیرمجموعه پارسیان به سمت توسعه خطوط کسب وکار در رابطه با بازار پول و سرمایه حرکت کنند.
    مهندس خسرواتی تاکید کرد: ما به هیچ عنوان دنبال بنگاه داری نیستیم و ارائه خدمات گسترده مالی، ارزی ، مشارکت در راه اندازی فین تک و استارتاپ ها و... مورد توجه این بانک است.
    وی با اشاره به فعالیت های ارزشمند شرکت های بیمه پارسیان، تجارت الکترونیک پارسیان، تامین سرمایه لوتوس، صندوق قرض الحسنه و... گفت: زیرمجموعه های پارسیان چابک هستند و بیمه پارسیان یک شرکت مقتدر بیمه ای است که به عنوان نماد بیمه و بیمه گری در کشور مطرح است.
    وی افزود شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان نیز براساس شاخص های اعلام شده بورس، طی سه سال اخیر در بسیاری از شاخص ها در رده اول بوده است. اولین صندوق جسورانه با همکاری پژوهشکده رویان راه اندازی شده که تحقیقاتی را در زمینه ناباروری انجام می دهد . در تامین سرمایه، همچنین تشکیل صندوق طلا در حال راه اندازی است و ظرفیت خرید و فروش آنلاین را برای خرید و فروش ایجاد کرده ایم.
    وی با اشاره به توان بالای بانک پارسیان در بازار ارز گفت در زمینه ارزی نیز بانک پارسیان با استفاده از شبکه گسترده کارگزاری خود در کشورهای جهان توانست معاملات ارزی قابل توجهی را در دوران تحریم انجام داده و به اقتصاد ملی کمک کرده و بخش عمده ای از نقل و انتقال ارزی را برای بانک های دیگر انجام داده و تامین نیاز کالاهای وارداتی برای انتقال ارز را انجام داده است
    وی تصریح کرد در این رابطه برنامه ای برای گسترش شبکه خارجی داریم شعبه ای در بغداد داریم، به زودی شعبه نجف نیز افتتاح خواهد شد و مطالعات ایجاد شعبه در اروپا نیز در دست بررسی است. عضو هیات مدیره بانک پارسیان افزود: توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی نیز براساس تصمیم اعضای هیات مدیره، در دستور کار است و خطوط اعتباری جذابی برای بنگاه های متوسط و کوچک و شرکت های دانش بنیان ایجاد شده است. بخش عمده ای از منابع تخصیص داده شده برای مناطق محروم در نظر گرفته شده است و تلاش شده که برای منطقه خوزستان نیز اقداماتی در جهت تامین مالی واحدهای کوچک، متوسط و دانش بنیان انجام شود و حتی برای جذب منابع در جهت محرومیت زدایی بخش هایی از خوزستان نیز اقداماتی انجام خواهد شد . مهندس خسروانی با اشاره به عملکرد موفق و قابل توجه قرض الحسنه پارسیان در سال های اخیر گفت: صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان تنها صندوق قرض الحسنه در بانک های خصوصی است که عملکرد آن قابل مقایسه با بانک های دولتی با سابقه طولانی فعالیت است و در سا لهای اخیر سهم قابل توجهی از بازار و رشد چشمگیری داشته و به بسیاری از نیازهای مردم در بخش ازدواج و رفع نیازهای ضروری کمک کرده است.
    مهندس خسروانی با اشاره به مشارکت بانک پارسیان در تولید و صنعت افزود: سرمایه گذاری پارسیان برای تامین مالی طرح های نفت وگاز و صنایع مختلف را در دستور کار قرار داده ایم و سرمایه گذاری هایی در میادین نفت وگاز آزادگان در سال های اخیر انجام داده ایم که به تولید کشور کمک کرده است و پارسیان همچنان تامین مالی در طرح های صنعتی و نفت وگاز را به عنوان یکی از برنامه های اصلی خود پیگیری خواهد کرد.
    وی با اشاره به این نکته که بانک ها می توانند نقش تعیین کننده ای در سرنوشت اقتصاد کشور داشته باشد گفت: مرکز تحقیقات بانکداری اسلامی در پارسیان ایجاد شده و هزینه تحقیقات در حوزه های دانش بنیان را پذیرفته و همکاری با طرح های دانش بنیان و صندوق نوآوری و شکوفایی در حال انجام است .هم اکنون نیز دو طرح در مورد فین تک و استار تاپ ها برای رشد کسب وکار در حال انجام است که مورد حمایت بانک پارسیان است
    وی با اشاره به تاکید مدیریت بانک در حمایت از طرح های توسعه ای در استان خوزستان گفت: عموما بانک های خصوصی تمایل چندانی به سرمایه گذاری و توسعه خدمات در استان ها ندارند اما در پاییز سال قبل، مدیرعامل بانک پارسیان اعلام کرد که توسعه شبکه و خدمات را در استان خوزستان پیگیری کنیم و به دنبال آن برنامه های توسعه خدمات و شعب در حال انجام است.

    برچسب ها