عصر خودرو

خودرویی ها منفی اما جذاب

عصر بازار- امروز شنبه هفتم مردادماه، اکثر نمادهای گروه خودرو و ساخت قطعات افت قیمتی داشتند، از این رو شاخص گروه با عقبگرد ۸۶ واحدی در مدار ۱۸ هزار و ۲۰۴ واحد جایی گرفت.

خودرویی ها منفی اما جذاب
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در این روز شاهد جابه جایی 57 میلیون سهام خودرویی به ارزش معاملاتی 8.9 میلیارد تومان در 5.8 هزار نوبت معاملاتی بودیم.

    علی رغم جو منفی گروه، نمادهای خاهن، خلنت و خموتوردر حوالی 8 درصد، 5 درصد و 4 درصد مثبت نوسان کردند.

    نماد خاهن که در مجمع سالیانه خود هیچگونه سودی تقسیم نکرده بود، امروز بدون محدودیت نوسان به گردونه معاملات بازگشت، خلنت با رشد 5 درصدی صف خرید کوچکی داشت و خموتور در حاشیه 4 درصد مثبت در آستانه صف خرید شدن قرار داشت.

    در مقابل نماد ختراک با افت 5 درصدی صف فروش کوچکی تشکیل داده بود، مابقی نمادها نیز عمدتا متعادل منفی و یا تعداد کمی متعادل مثبت بودند.

    خودرو در حاشیه 1 درصد منفی با قیمت 2,548 ریال و 2 میلیون خرید حقوقی امروز را به پایان رسانید، همچنین خزامیا در قیمت 777 ریال قرار گرفت که حوالی قیمت 750 ریال کف قیمتی دو ساله قرار دارد، مابقی نمادهای گروه نیز اکثرا در محدوده جذاب از نظر تکنیکالی قرار گرفته اند.

    در پایان گفتنی است امروز نیز گروه در غیاب نمادهای خساپا، خکاوه، خاور و خبهمن به سر برد و با بازگشایی این نمادها خصوصا نماد خساپا، رونق در حجم و ارزش معاملات محسوس میشود.

    برچسب ها