عصر خودرو

امروز در بورس تهران آغاز می شود :

پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت کمند

عصر بازار- پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت کمند قابل معامله در بورس اوراق بهادار تهران از روز شنبه ۰۷ /۰۵ /۱۳۹۶ آغاز و تاریخ ۱۱/۰۵/۱۳۹۶پایان می یابد.

پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت کمند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس تهران،  براساس مصوبه‌ بورس اوراق بهادار تهران، از این تاریخ (سوم مرداد ماه 1396) صندوق سرمایه‌گذاری قابل‌معامله کمند با نماد «کمند (KAMAND)» در فهرست نرخ‌های بازار صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس اوراق بهادار تهران درج شد. تعداد 49.000.000 واحد سرمایه­ گذاری عادی جهت پذیره نویسی در نظر گرفته­ شده است.

    شایان ذکر است پس از آغاز فعالیت صندوق، در پایان هر مقطع زمانی که، ماهانه و در پانزدهمین روز هر ماه است، در صورتی که ارزش خالص روز واحدهای سرمایه گذاری بیش از قیمت مبنای واحد های سرمایه گذاری باشد، تفاوت بین ارزش خالص روز واحدهای سرمایه گذاری صندوق و قیمت مبنای آن ها محاسبه شده و متناسب با تعداد واحدهای سرمایه گذاری به حساب کسانی که در پایان آن مقطع دارنده واحدهای سرمایه گذاری صندوق محسوب می شوند، واریز می شود. پس از این پرداخت، ارزش خالص روز هر واحد سرمایه گذاری معادل قیمت مبنای آن می گردد.

    همچنین مدیر صندوق باید به گونه ای برنامه ریزی کند تا پرداخت نقدی فوق، حداکثر دو روز کاری پس از هر دوره پرداخت نقدی، پرداخت گردد؛ در غیر این صورت، مدیر باید به ازای هر روز تاخیر در پرداخت نقدی، معادل هشت در ده هزار از مبلغ قابل پرداخت را به سرمایه گذار ذی نفع بپردازد.

    برچسب ها