عصر خودرو

یک مقام مسئول اعلام کرد:

فعالیت مرکز خدمات سرمایه گذاری در تهران

عصر بازار- مدیرکل اداره اقتصاد ودارایی استان تهران، از فعالیت مرکز خدمات سرمایه گذاری استان تهران برای تسریع در سرمایه گذاری خبر داد و گفت: برای صدور مجوز سرمایه‌گذاری خارجی ظرف یک ماه تلاش می‌کنیم.

فعالیت مرکز خدمات سرمایه گذاری در تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر ، الله‌محمد آقایی در دومین نشست شورای اداری استان تهران در سال 96 گفت: این مرکز به منظور ارائه پنجره واحد برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی و تسریع در روند سرمایه گذاری فعالیت می کند.

    وی افزود: هشت اولویت سرمایه گذاری در استان تهران شناسایی شده است؛ این در حالی است که سال قبل 20 هیئت سرمایه گذاری به تهران آمد که امضاء قرارداد کمی از حضور این هیئت ها داشتیم.

    آقایی با بیان اینکه ضروری است تا فرصت های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران ارائه شود گفت: ارزیابی اطلاعات و توانایی های سرمایه گذاران نیز درکنار معرفی زمینه های سرمایه گذاری به آنها در دو مرحله صورت می گیرد؛ اکنون تنها به صورت فیزیکی پنجره ای واحد برای صدور مجوز سرمایه گذاری فعال شده است و در صورت ایجاد زمینه الکترونیک ضروریست این پنجره واحد الکترونیکی شود.

    وی گفت: تنها راه ایجاد اشتغال انباشت سرمایه است که به سبب ذخیره های مالی لازم باید سرمایه گذاران داخلی و خارجی جذب شوند.

    آقایی افزود: تلاش برای صدور مجوز در ظرف یک ماه به منظور تسریع در سرمایه گذاری های خارجی در دستور کار قرار گرفته است.

    مدیرکل اداره اقتصاد ودارائی استان تهران گفت: تشکیل کار گروه های تخصصی به منظور هماهنگی بیشتر دستگاه های اجرای در زمینه های سرمایه گذاری نیز صورت گرفته است و اکنون کارگروه تخصصی صنعت، معدن با محیط زیست و همچنین جهاد کشاورزی و محیط زیست فعال شده اند.

    آقایی از رونمایی سایت مرکز خدمات سرمایه گذاری استان تهران به زبان انگلیسی برای سرمایه گذاران خارجی گفت: سرمایه گذاران داخلی نیز می توانند از سایت اداره کل اقتصاد دارایی استان تهران برای کسب اطلاعات سرمایه گذاری، استفاده کنند.

    برچسب ها